- Berichten
- 100
Ik heb zo een nieuwe DVR box met maar één Scart uitgang. Een ontwerpbeslissing die ik niet echt begrijp.
Nu wil ik deze uitgang koppelen aan 2 apparaten.
- De TV
- Een andere harddiskrecorder
Dit omdat ik nog wel eens wat wil opnemen om vervolgens op DVD te branden.
Ik kan natuurlijk wel de DVR achter mijn harddiskrecorder zetten. Maar ik wil eens kijken of er nog andere oplossingen zijn die het RGB signaal intact laten.
Nu ben ik op zoek naar een goede splitter/switch waarop ik 1 scart input en 2 scart outputs heb. De meeste splitters zijn namenlijk precies andersom (2 apparaten op 1 tv scart).
Heeft er iemand links naar dergelijke apparaten.
Nu wil ik deze uitgang koppelen aan 2 apparaten.
- De TV
- Een andere harddiskrecorder
Dit omdat ik nog wel eens wat wil opnemen om vervolgens op DVD te branden.
Ik kan natuurlijk wel de DVR achter mijn harddiskrecorder zetten. Maar ik wil eens kijken of er nog andere oplossingen zijn die het RGB signaal intact laten.
Nu ben ik op zoek naar een goede splitter/switch waarop ik 1 scart input en 2 scart outputs heb. De meeste splitters zijn namenlijk precies andersom (2 apparaten op 1 tv scart).
Heeft er iemand links naar dergelijke apparaten.