• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe Ziggo "Naar 1 bedrijf" website

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
5.016
De Zesko kabelbedrijven @Home, Casema en Multikabel hebben een "Naar 1 bedrijf" website gelanceerd alwaar zij antwoord geven op alle vragen over de samensmelting naar Ziggo. Hoewel allang via diverse media bekend is dat de nieuwe naam van deze combinatie Ziggo zal zijn wordt de vraag over de nieuwe naam als volgt beantwoord:

Wanneer wordt de nieuwe bedrijfsnaam geintroduceerd?
De nieuwe naam zal later dit voorjaar geintroduceerd worden. Als klant hoort u dit natuurlijk als eerste. Tot aan het moment van introductie blijven we de namen @Home, Casema en Multikabel gebruiken.

Verder valt deze website niet echt informatief te noemen. De algemene strekking van alle gegeven antwoorden op de vragen is dat er in principe niets zal veranderen voor de klanten en als dat in sommige gevallen wel aan de orde is dan krijgt de klant daarover bericht. Niet echt een website met veel toegevoegde waarde dus. Het goed en volledig informeren van de klanten blijft een moeilijk punt voor de Zesko kabelbedrijven.
 
Krijg ik dan een nieuw contract en worden mijn abonnementskosten duurder?
Nee, u houdt gewoon hetzelfde contract. De tarieven voor abonnementen zijn daarnaast altijd aan verandering onderhevig. Het contract en de kosten kunnen veranderen als u een ander abonnement wilt aanschaffen, maar dat is niet verplicht. Omdat onze bedrijfsnaam verandert ziet u in de toekomst ook een nieuwe naam op uw factuur.
Dat lijkt me erg stug als de Algemene Voorwaarden wijzigen en de abonnementen in een nieuw bedrijf worden ondergebracht. Even goed opletten, dit is mogelijk een kans voor de mensen die nog steeds een borgbedrag hebben uitstaan. Er zal hoe dan ook toch een mededeling moeten komen dat per datum het contract over gaat in.... en er nieuwe AV gaan gelden.
 
BenJ zei:
Even goed opletten, dit is mogelijk een kans voor de mensen die nog steeds een borgbedrag hebben uitstaan.
Zal het sowieso niet lastiger worden voor de Multikabel klanten om hun borg terug te krijgen nu het kleine Multikabel wordt opgeslokt door het grote @Home en Casema?
 
ArChie zei:
Zal het sowieso niet lastiger worden voor de Multikabel klanten om hun borg terug te krijgen nu het kleine Multikabel wordt opgeslokt door het grote @Home en Casema?
Lijkt me niet, tot nu toe is de administratie hiervan al diverse malen overgegaan naar andere organisaties en eigenaren, dus het is gewoon bekend. Er zijn niet heel veel mensen meer over die een borg hebben uitstaan denk ik.
 
ArChie zei:
BenJ zei:
Even goed opletten, dit is mogelijk een kans voor de mensen die nog steeds een borgbedrag hebben uitstaan.
Zal het sowieso niet lastiger worden voor de Multikabel klanten om hun borg terug te krijgen nu het kleine Multikabel wordt opgeslokt door het grote @Home en Casema?
Sterker nog, men is schoon schip aan het maken.
 
CeeS zei:
ArChie zei:
Zal het sowieso niet lastiger worden voor de Multikabel klanten om hun borg terug te krijgen nu het kleine Multikabel wordt opgeslokt door het grote @Home en Casema?
Lijkt me niet, tot nu toe is de administratie hiervan al diverse malen overgegaan naar andere organisaties en eigenaren, dus het is gewoon bekend. Er zijn niet heel veel mensen meer over die een borg hebben uitstaan denk ik.

Ik heb 3 maanden geleden een aanvraag gedaan tot het terugbetalen van mijn borg.
Vervolgens moest ik aantonen hoeveel de borg was....hun administratie voor 2001 is echt verdwenen denk ik.
Dus ik vervolgens een bankafschrift opgestuurd (gelukkig had ik die nog) en kreeg ik mijn 250 gulden in euro's terug, nadat ik eerst een bedrag van 45 euro had ontvangen....

0-Ik wil een hd recorder voor nix comité-0
 
Van de week ook maar eens de Naar1Bedrijf website "getest".
Een FAQ zei:
Krijg ik dan een nieuw contract en worden mijn abonnementskosten duurder?
Nee, u houdt gewoon hetzelfde contract.
Ik zei:
Ik bestrijd deze stelling deels. Immers voor het nieuwe bedrijf gaan nieuwe Algemene voorwaarden gelden. Als bedrijf kunt u weliswaar stellen dat alle rechten en verplichtingen van de contracten overgaan op het nieuwe bedrijf edoch voor de klant gaat een nieuwe situatie gelden en gaat hij dus wel degelijk een nieuw contract aan, qua voorwaarden en met een nieuwe aanbieder.
Klantenservice Zesko zei:
Er worden een aantal algemene voorwaarden toegevoegd, maar verder blijven alle huidige algemene voorwaarden gehandhaafd. Wij gaan dit aanpassen op de website. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Klantenservice Zesko
"Reken" even mee : "huidige voorwaarden" + "aanvullingen" = "ongewijzigde voorwaarden"

Het is natuurlijk logisch dat men dit liever blijft zien als ongewijzigde voorwaarden en kan men verklaren hoe men er het liefst tegenaan kijkt, echter om de feiten kan je toch moeilijk heen.
 
Is dit nu eindelijk eens de laatste naamsverandering?

Eerst hadden we Multikabel, met internet werd het Multiweb, dat ineens Sonera heette en toen weer Quicknet. Maar inmiddels is Quicknet weer een ADSL-aanbieder en is het weer gewoon Multikabel die opgegaan is in Zesko en dat nog voor de introductie weer tot Ziggo is omgedoopt...

Wel heel erg verwarrend allemaal.
 
Wat is dat nou voor naam "Ziggo"? Slaat toch nergens op? Het klinkt te veel naar "Zippo". Juist Multikabel is een sterk merk dat staat voor goed internet. Dan konden ze mooi afkomen van de wat besmette @Home en Casema. Maar ja, je zal wel gestudeerd moeten hebben om de motieven van de snelle jongens te kunnen begrijpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan