Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gradus Vos van Ziggo zegt "wel in gesprek te zijn, maar nog geen definitieve overeenstemming te hebben bereikt" met Open-Xchange. "Daar komt in de komende maanden duidelijkheid over."
Gradus Vos van Ziggo zegt "wel in gesprek te zijn, maar nog geen definitieve overeenstemming te hebben bereikt" met Open-Xchange. "Daar komt in de komende maanden duidelijkheid over."
Gradus Vos van Ziggo zegt "wel in gesprek te zijn, maar nog geen definitieve overeenstemming te hebben bereikt" met Open-Xchange. "Daar komt in de komende maanden duidelijkheid over."
Nou het gaat niet alleen over software op de mailserver.
Het een alternatief voor MSOffice.
Ziggo hoeft geen software te leveren voor mijn PC. Laat ze maar zorgen voor een goede newsserver.