Voor meer info over dit onderwerp kan men hier terecht https://ziggoforum.nl/topics/7606/
"En nu ff wat duidelijkheid van UPC over de 'nieuwe' buitenlandse zenders:
"Dag Richard,
Dit pakket is speciaal gemaakt voor een Woningbouw vereniging in Rotterdam. Er is nog iets mis met de techniek waardoor iedereen die ook geen doelgroep is, de kanalen ontvangen.
Dit zal gecorrigeerd worden.
Wellicht dat ze op later termijn weer toegevoegd worden, maar dan zal er voor betaald moeten worden.
Mooie dagen,
Peter"
__________________________________________________ ____________
Beste Peter,
Hartelijk bedankt voor de bovenstaande informatie. Ik had mijn vermoedens dat er iets mis was. Nu weet ik in ieder geval waar ik als UPC Digital abonnee aan toe ben met het Sagem platform. Dat gezegd, vindt ik het nog jammer dat Rotterdam op alle nieuwe kanalen moet wachten terwijl wij dezelfde prijs als Motorola platform abonnees moeten betalen. Maar ja, zoals je hebt gezegd "het is niet anders".
Ik ga ervan uit dat UPC Motorola en Sagem platforms zo spoedig mogelijk gelijk zal trekken, vooral aangezien dat elke maand het verschil in aangeboden diensten en kanalen tussen die 2 platforms steeds groter wordt. Je bent waarschijnlijk niet in staat om dit voor mij te bevestigen vrees ik.
Nogmaals bedankt voor jouw antwoord op mijn E-mail."