• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe zenders UPC Digital

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ijzerwerf
  • Startdatum Startdatum
I

ijzerwerf

Gisteren zag ik dat het aanbod van zenders op UPC Digital is uitgebreid. Welliswaar met een groot aantal allochtone zenders (pakweg 6 Turkse zenders extra, 1 extra marokaanse zender). Blijkbaar zijn uitbreidingen op het Mr.Zap platform nog wel degelijk mogelijk
 
Die zenders zijn er al een tijdje hoor...al sinds begin november ofzo ;)
 
Nou.. k ben er anders wel blij mee hoor..k bedoel, nu heb k geen schotel meer nodig voor de turkse zenders...beter komen er nog meer bij :P
 
mrzap heb ik ook.. maar films bestellen lukt helaas al een jaar of 2 niet meer. ze kunnen er geen rede voor geven. weet iemand waarom dat niet kan?
 
rammes zei:
mrzap heb ik ook.. maar films bestellen lukt helaas al een jaar of 2 niet meer. ze kunnen er geen rede voor geven. weet iemand waarom dat niet kan?

[offtopic]als het bestellen van films niet lukt, en je hebt de sagem box, raad ik je aan om een funkaart te nemen waarmee je alle zenders gratis onbeperkt kan kijken[/offtopic]


maar laten we aub bij het onderwerp blijven..
 
Voor meer info over dit onderwerp kan men hier terecht https://ziggoforum.nl/topics/7606/

"En nu ff wat duidelijkheid van UPC over de 'nieuwe' buitenlandse zenders:

"Dag Richard,

Dit pakket is speciaal gemaakt voor een Woningbouw vereniging in Rotterdam. Er is nog iets mis met de techniek waardoor iedereen die ook geen doelgroep is, de kanalen ontvangen.
Dit zal gecorrigeerd worden.
Wellicht dat ze op later termijn weer toegevoegd worden, maar dan zal er voor betaald moeten worden.

Mooie dagen,
Peter"

__________________________________________________ ____________

Beste Peter,

Hartelijk bedankt voor de bovenstaande informatie. Ik had mijn vermoedens dat er iets mis was. Nu weet ik in ieder geval waar ik als UPC Digital abonnee aan toe ben met het Sagem platform. Dat gezegd, vindt ik het nog jammer dat Rotterdam op alle nieuwe kanalen moet wachten terwijl wij dezelfde prijs als Motorola platform abonnees moeten betalen. Maar ja, zoals je hebt gezegd "het is niet anders".

Ik ga ervan uit dat UPC Motorola en Sagem platforms zo spoedig mogelijk gelijk zal trekken, vooral aangezien dat elke maand het verschil in aangeboden diensten en kanalen tussen die 2 platforms steeds groter wordt. Je bent waarschijnlijk niet in staat om dit voor mij te bevestigen vrees ik.

Nogmaals bedankt voor jouw antwoord op mijn E-mail."
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan