• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe zenders en CI module

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 6805
  • Startdatum Startdatum
D

Deleted member 6805

Wie weet hoe het zit als je een CI module hebt en Upc voegt op nieuwe kanalen zenders toe. Let wel nieuwe kanalen die nog niet gebruikt zijn. Plaatst de CI module de nieuwe kanalen automatisch op je televisie of moet je zelf de kanalen opnieuw installeren?.
 
Mijn TV een Philips doet dit vanzelf, kan ik instellen dus misschien bij jou ook ? ;D
 
kvdijk zei:
Mijn TV een Philips doet dit vanzelf, kan ik instellen dus misschien bij jou ook ? ;D

Bedankt voor de info kvdijk heb het even nagekeken en inderdaad het klopt wat je zegt. Je krijgt zelfs een melding in het scherm als er nieuwe kanalen zijn gevonden.
 
Terug
Bovenaan