• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe zender begin juli: Investigation Discovery

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pb1
  • Startdatum Startdatum
P

pb1

Discovery Networks komt met een nieuwe zender in plaats van Travel & Living: Investigation Discovery. Deze zender lijkt mij een beetje zoals Crime & Investigation Network, de nieuwe zender die begin juli bij Ziggo start.

Discovery Networks, moederbedrijf van mannenzender Discovery Channel en vrouwenzender TLC, zal vanaf de eerste week van juli 2011, de digitale zender Discovery Travel & Living een nieuw gezicht geven, met een compleet nieuwe programmering, een nieuw logo en een nieuwe naam: Investigation Discovery.
Bron: Persbericht
 
Hallo Piet,

En ook bij UPC, neem ik aan? Anders verdwijnt Travel & Living dus ook bij UPC, terwijl hij onder de nieuwe naam alleen bij Ziggo terug komt.

Of lees ik het verkeerd?

Ik zie het al. Ik lees het verkeerd. :-X
Crime and Investigation komt bij Ziggo en de nieuwe Discovery zender blijft onder de vernieuwde naam gewoon bij UPC. 8)
Ik merk dat ik al even weg ben hier en wat roestig begin te worden. :)
 
Dit bericht helpt misschien...https://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=5539
 
Hopelijk doen ze ook wat aan de beeld kwaliteit van die zenders, want analoog is nog scherper dan wat ze nu uitzenden op trieste reso van 544x, moet gewoon minimaal 704x zijn en 16:9 inplaats van nu 4:3 letterboxed.
 
HP Deskjet zei:
Dit bericht helpt misschien...https://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=5539
Daar staat hetzelfde als op de link die ik discreet geplaatst heb... ga namelijk niet meer spammen.
 
Ze zijn bij Discovery allemaal al met vakantie, want het is nog steeds Travel & Living...
 
C0re zei:
Ze zijn bij Discovery allemaal al met vakantie, want het is nog steeds Travel & Living...
Viel mij ook al op idd... TLC staat trouwens ook nog niet met naam achter Animal Planet. Op de EPG is van 18.00 tot 2.00 "zender uit de ether"...
 
luukmlgn zei:
Viel mij ook al op idd... TLC staat trouwens ook nog niet met naam achter Animal Planet. Op de EPG is van 18.00 tot 2.00 "zender uit de ether"...
Nee maar UPC is niet zo vlot ja!
bij UPC is iedereen uit de ether.
Volgens mij is de naam van MTVNHD ook nog niet gewijzigd !
 
Terug
Bovenaan