• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe vormgeving Video On Demand

Jordy-Ziggo

Webcare Ziggo
Berichten
1.043
@All,

Vanaf vandaag hebben we in Brabant de nieuwe vormgeving van Video On Demand op de box geïnstalleerd.

Wat is er veranderd:

Volledig nieuwe interface
Scrollen door het menu gaat sneller
Banners van alle content bovenin het Video on Demand menu
Geen toegang tot het On Demand menu als je geen retoursignaal hebt

Als de uitrol in Brabant voorspoedig verloopt zal het uitgerold worden in de rest van ons verzorgingsgebied.
 
Is jammer dat VOD regionaal gekoppeld is, via code voor brabant en omgeving krijg ik wel gewoon beeld op paar zenders maar ondemand blijft gewoon in oude staat, hopelijk werkt het allemaal goed op op de oudere generatie boxen, want anders mag upc toch wel andere snellere boxen gaan uitbrengen als blijkt als het traag werkt(zie maar naar tvguide op pace sd box).
 
Netjes, ben benieuwd als hij overal uit is ;)

@Johanvv,

Succes en laat ons maar weten hoe hij werkt 8)
 
Ziet er goed uit als je het mij vraagt. Nu heb je foto's van de film in een balk bovenin, waar je doorheen kan scrollen. Op mijn Cisco loopt het waarlijk ook nog vlot en soepel.
Later nog eens wat beter bekijken.
 
harrytasker zei:
Ziet er goed uit als je het mij vraagt. Nu heb je foto's van de film in een balk bovenin, waar je doorheen kan scrollen. Op mijn Cisco loopt het waarlijk ook nog vlot en soepel.
Later nog eens wat beter bekijken.
En op je Pace box ? die zie ik althans op je profiel staan :)
 
Trager dan nu kan het bijna niet worden op mijn 5,5 jaar oude mediabox.

Op het ondemand menu overige films duurt nu 45 seconden voordat er iets verschijnt.
Om naar onder te scrollen moet ik 6 seconde wachten voor een volgend scherm.
Om een film de kiezen de begint met een Z heb ik denk ik 1 uur nodig.

Gelukkig kijk ik nooit films.
 
coco zei:
Trager dan nu kan het bijna niet worden op mijn 5,5 jaar oude mediabox.

Op het ondemand menu overige films duurt nu 45 seconden voordat er iets verschijnt.
Om naar onder te scrollen moet ik 6 seconde wachten voor een volgend scherm.
Om een film de kiezen de begint met een Z heb ik denk ik 1 uur nodig.

Gelukkig kijk ik nooit films.

Mee eens, het is zo traag als...

Nu kan ik op mijn ene mediabox niet eens meer bij de DVR-functie komen. Soms blijft geluid weg. Bij zappen automatisch op On-demand springen etc. etc. On demand heeft zoveel potentie, maar op zulke gammele boxen krijg je er gewoon afkeer van.
 
Misschien dat de nieuwe omgeving van Ondemand niet echt geschikt is voor de oudere boxen maar wel voor de Cisco HD DVR, Pace HD en de Philips HD dvr.
 
Ik vind de nieuwe On Demand er niet slecht uitzien. De snelheid is beter dan de "oude opzet". Het is wel jammer dat alleen UPC On Demand nieuw is opgezet. Film1 On Demand, Uitzending Gemist, etc. , etc wekt nog op de oude manier.

Heel jammer te lezen dat de niet-HD boxen behoorlijk wat problemen hebben.
 
Terug
Bovenaan