• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe update software horizon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Door die update is het niet meer mogelijk om de infobalk weg te klikken door op ok te klikken. Ziggo weet dat het een probleem was dat die balk te lang in beeld bleef en gaan ze er nu voor zorgen dat je die zelf ook niet meer weg kan klikken. Ik heb fabrieksinstellingen gedaan maar dat helpt ook niks.
Voegen ze nieuwe opties toe maar is teveel werk om de tijdsduur van infobalk aan te passen. Nee ze gaan zelf de optie weghalen waar je de infobalk mee weg kon klikken.

goed gedaan klojo's. Kunnen we daar weer een jaar op wachten.

Het lijkt ook alsof de infotext in de balk (titels enz) een stuk groter is nu, wat al helemaal niet nodig was.

Ik kan me niet voorstellen dat ze de tijdsduur van infobalk niet hadden kunnen aanpassen met die software update.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt het dat er nu een soort van skip functie op zit?

Of werkt het nu niet zo dat hij met de pijltjes toetsen in 1x een stukje vooruit en achteruit gaat?
En wat zijn de aantal seconden dat in te stellen is voor vooruit en achteruit skippen?
 
Klopt het dat er nu een soort van skip functie op zit?

Of werkt het nu niet zo dat hij met de pijltjes toetsen in 1x een stukje vooruit en achteruit gaat?
En wat zijn de aantal seconden dat in te stellen is voor vooruit en achteruit skippen?
ja je kan nu met minuten skippen.
 
Als 5 min. er maar tussen zit ben ik tevreden :P
Ik ben echt heel blij met deze optie, nu nog wachten tot het beschikbaar is :)
 
De wat grotere tekst in de infobalk vind ik wel fijn. Ook vind ik het menu nu wel handiger in gedeeld. Verder heb ik het idee dat de Horizon box iets sneller en soepeler app't.

Nog steeds hebben wij echter problemen met de lokale omroepen. Maar ik heb niet echt het idee dat Ziggo hier iets aan doet. Dit is namelijk al bijna 3 maanden geleden gemeld, een monteur voor op bezoek gehad, maar het probleem is nog steeds niet opgelost.
Namelijk dat wij op alle TV's namelijk op 918 de lokale radiozender Puur NL Noord-Oost vinden. Maar op de Horizon box niet. Maar wel op 920 en 922 twee lege kanalen vinden. Typisch dat op de oude Ziggo site (voor de fusie) ook stond dat dit kanaal op 922 zou moeten staan. Maar wat bij niemand hier in de omgeving zo is.
 
De wat grotere tekst in de infobalk vind ik wel fijn.
Het menu is gewoon ingezoomd zodat alles groter is, hierdoor is de infobalk ook breder nu. Als ze nu alleen de teksten/film/programma info wat grotere lettertype hadden gebruikt was beter geweest. Het ergste vind ik dat je de infobalk niet meer kan weg klikken met de ok toets wat ik erg handig vond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan