Nieuwe UPC tel nummers

  • Onderwerp starter PeterRdeVries
  • Startdatum
P

PeterRdeVries

Nummers van UPC zijn Moeilijk te vinden

Zoek ze op via UPCcorp.com

Zelf heb ik zo een paar nummers gevonden van echte managers en geen callcenter luitjes.
Kijk zelf maar en bel ze lekker plat.

For further information please contact:
Ruth Pirie
Managing Director of Investor Relations
0044 (0) 207 661 3500
Email: ir@upccorp.com

Bert Holtkamp
Director of Corporate Communications
0031 20 778 9447 or 0031 655 38 0594
Email: bholtkamp@upccorp.com


Also, please visit www.upccorp.com for further information about UPC.
 

sylvester(rr)

Quality Member
Berichten
9.691
Daar heb je ook veel aan zeg
nosmile.gif
yawnee.gif

Denk je dat zij zich bezig gaan houden met de zaken van de helpdesk?
confused.gif
nooo.gif
 
Topicstarter
Topicstarter
P

PeterRdeVries

In iedergeval kan je je verhaal bij deze lui kwijt.

En ze hebben me zelf terug gebeld binnen een uur.

En deze lui kunnen beslissingen maken en die callcenter lui zijn niet eens van upc
 
D

Docsisspeed

PeterRdeVries zei:
In iedergeval kan je je verhaal bij deze lui kwijt.

En ze hebben me zelf terug gebeld binnen een uur.

En deze lui kunnen beslissingen maken en die callcenter lui zijn niet eens van upc

Nou ik denk dat ie gasten na het 5de felefoontje hun nummer al gaan veranderen. Die worden er echt helemaal zout vanals iedereen ze gaat bellen. ;D.

Trouwens de mensen die bij het callcenter werken zijn weldegelijk in dienst van UPC hoor.
 

bouke

Forum Gebruiker
Berichten
157
PeterRdeVries zei:
In iedergeval kan je je verhaal bij deze lui kwijt.

En ze hebben me zelf terug gebeld binnen een uur.

En deze lui kunnen beslissingen maken en die callcenter lui zijn niet eens van upc

Tja, het niet handig om dergelijke handigheidjes met anderen te delen. Je had dit gewoon voor jezelf moeten houden.

Laat anderen maar nadenken hoe ze hun eigen problemen oplossen.

Wat je nu waarschijnlijk bereikt is dat het gesprek voortaan eerst naar de telefoniste doorgezet wordt. Uiteraard is de optie hierboven ook mogelijk.

Ik ben bang dat je hier niemand echt mee geholpen hebt, hoe goed je het ook bedoeld (waarbij ik jou bereidheid om een ander te helpen best begrijp en waardeer).
 
Topicstarter
Topicstarter
P

PeterRdeVries

Nou iedereen is hier wel serieus zeg : )

Kijk waar het mij om gaat is dat als ik zaken doe met een bedrijf en ik heb een probleem dat ik dan iemand hierover wil spreken die ook de positie heeft om mij te kunnen helpen.
Als je naar het algemene nummer belt is het vaak meer dan een dagtaak.
Telefoon nummers van het upc bedrijf zijn zowat niet te vinden, maar wel als je via www.upccorp.com zoekt bijvoorbeeld.
Daar was ik blij mee geweest als iemand mij dat 2 jaar geleden al had vertelt.
En als die lui "klanten" vervelent vinden en hun nummer veranderen, so what ? Dan zoek je toch weer de nieuwe op via www.google.com keyword upccorp
Soms wil je als mens door een mens behandeld worden en niet uren via een belcomputer naar oude nummers van prince zitten luisteren.
Ik zou zeggen bel ze plat.

PeterZdeBall
 
D

Docsisspeed

Ja daar heb je wel gelijk in.

Maar degene die jij hebt gesproken is ook niet in de positie om jou direct te helpen hij heeft dit ook doorgespeeld naar de leiding van de helpdesk. Alleen omdat het een manager is die intern met het verhaal bij ze aankomt is het wel gelijk geregeld. Je hebt daar geluk mee gehad.
 
B

Big

Is eigenlijk ook een beetje bullshit om die nr's te gaan bellen, want als iedereen dat gaat doen dan zeggen ze "bel de klantenservice maar". Dat ze je klacht hebben doorgegeven is eenmalig en doen ze echt niet een 2e keer voor je.. ::)
 
B

bob Hack

PeterRdeVries zei:
Nou iedereen is hier wel serieus zeg : )

Kijk waar het mij om gaat is dat als ik zaken doe met een bedrijf en ik heb een probleem dat ik dan iemand hierover wil spreken die ook de positie heeft om mij te kunnen helpen.
Als je naar het algemene nummer belt is het vaak meer dan een dagtaak.
Telefoon nummers van het upc bedrijf zijn zowat niet te vinden, maar wel als je via www.upccorp.com zoekt bijvoorbeeld.
Daar was ik blij mee geweest als iemand mij dat 2 jaar geleden al had vertelt.
En als die lui "klanten" vervelent vinden en hun nummer veranderen, so what ? Dan zoek je toch weer de nieuwe op via www.google.com keyword upccorp
Soms wil je als mens door een mens behandeld worden en niet uren via een belcomputer naar oude nummers van prince zitten luisteren.
Ik zou zeggen bel ze plat.

PeterZdeBall

:D In 1 woord ====> Geniaal. ;)
 
L

Lau

oeh... Ik bedoel als je nou met de PRIVE nummers van een paar helpdesk medewerkers kunt komen praten we verder =)
Grtz, Lau
 
Bovenaan