• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

nieuwe UPC DVR HD Mediabox anders ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ghost
  • Startdatum Startdatum
G

Ghost

Hallo,

Ik heb een zwarte UPC DVR HD mediabox.
Ik had daar wat problemen mee en kreeg vandaag een nieuwe bezorgd.
Met mijn "oude" kon ik twee programma's opnemen en nog naar en ander kijken.
Nu lukt dat echter niet meer. Is daar iets in veranderd ?
Kun je nog maar één programma opnemen tegelijkertijd ?

Groeten Rick
 
nee, vooruitgang, geen achteruitgang, misschien heb je de oude software,

misschien een update doen, alhoewel ik niet weet hoe je dat bij deze box moet, doen, wellicht iemand van het forum
 
Stekker eruit en het klepje openen daarna terug spoel knop vast houden totdat je update ziet.
 
Madcat zei:
Stekker eruit en het klepje openen daarna terug spoel knop vast houden totdat je update ziet.

Wél ondertussen de stekker er weer in doen anders kun je wachten op de update
tot je een ons weegt. :) ;)
 
Thanks,

Hoe lang moet je die knop ingedrukt houden ? Totdat je "update" ziet verschijnen op het display ?

Maare....het is dus nog wel mogelijk om tegelijkertijd twee programma's op te nemen en dan nog eens iets anders te zien ?
 
20-30 seconden moet voldoende zijn
stekker eruit
knop indrukken en vasthouden
stekker erin
knop nog steeds ingedrukt houden (totdat er in display updating xx% verschijnt)
 
Bedankt allemaal.
Na de update werkt alles weer.
Ik had niet verwacht dat dit met zo'n update opgelost zou zijn.
 
Ja, wat betreft type/model heb ik dezelfde terug gekregen. ( De zwarte HD DVR, Philips )
 
Terug
Bovenaan