G
Ghost
Hallo,
Ik heb een zwarte UPC DVR HD mediabox.
Ik had daar wat problemen mee en kreeg vandaag een nieuwe bezorgd.
Met mijn "oude" kon ik twee programma's opnemen en nog naar en ander kijken.
Nu lukt dat echter niet meer. Is daar iets in veranderd ?
Kun je nog maar één programma opnemen tegelijkertijd ?
Groeten Rick
Ik heb een zwarte UPC DVR HD mediabox.
Ik had daar wat problemen mee en kreeg vandaag een nieuwe bezorgd.
Met mijn "oude" kon ik twee programma's opnemen en nog naar en ander kijken.
Nu lukt dat echter niet meer. Is daar iets in veranderd ?
Kun je nog maar één programma opnemen tegelijkertijd ?
Groeten Rick
