• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe UPC Alles-in-1 pakketten

René

Moderator
Berichten
10.056
Internet
  1. Plinq
Vandaag heeft UPC het aanbod van pakketten aangepast. De nieuwe 'Horizon' pakketten passen nu beter in het assortiment.
UPC heeft er voor gekozen om de oude vertrouwde 30/60/120 Mbps snelheden weer te hanteren. Daar zijn we in ieder geval blij mee. De meeste glasvezelaanbiedesr gebruiken namelijk vaak 25/50/100 Mbps. Hierdoor zijn de abonnement van UPC nu telkens een stukje sneller (qua download).

In het kort komt het er dus op neer dat je de keuze hebt uit 3 verschillende snelheden.
Wil je digitale tv zonder fratsen dan krijg je het standaard pakket (zonder Horzion).
Wil je de mogelijkheid om programma's op te nemen dan zit je automatisch vast aan een pakket met Horizon. Naast de opname mogelijkheid krijg je dan ook nog eens heel veel andere extra mogelijkheden en zit je meteen op het nieuwe digitale tv platform met de nieuwste decoder.
Een kleine waarschuwing van onze kant: Horizon is nog nieuw, dus je moet er wel rekening mee houden dat het product hier en daar nog wat kinderziektes heeft.

Alles-in-1 Pakket met: 30 Mbps 60 Mbps 120 Mbps
Zonder harddisk (geen Horizon)€ 47,50€ 49,95€ 57,95
Met harddisk (Horzion)€ 52,50€ 54,95€ 62,95

Zie voor het complete overzicht UPC Alles-in-1 Pakketten
 
Rene, ik weet niet of dit een fout is maar bij het digitale TV pakket zonder internet is niet meer de optie om voor een DVR te kiezen maar de horizon kun je alleen met internet krijgen tot nu toe.
Dit vindt ik vreemd want er zijn nog steeds hoewel weinig mensen zonder internet of ze willen het niet of met een andere internet provider.
Het wordt er allemaal niet duidelijker op met oude abonnees die hun pakket houden en nieuwe abonnees die iets anders krijgen.
Ik krijg de indruk dat UPC aan het vergeten is dat ze oorspronkelijk TV provider waren.
 
Dit is weer zoals vanouds! ;D
Alles weer overzichtelijk PLUS goede prijzen!
én download 30down én 3mbps up! Top upc!
Petje af voor UPC! ;)
 
toch raar dat je niet kan opnemen met standaard alles-in-1 ik bedoel heb nog een beeldbuis hoe zit dat dan als ik horizon heb? niet goed bezig UPC.
 
Ik ben blij dat ik gebruik heb gemaakt van de Horizon aanbieding (t/m 27 sep). Want ik zie nu op de site van UPC dat je als bestaande klant geen korting krijgt op je Horizon abo, maar toch de 49 euro activatiekosten moet betalen......

Nu wordt door de 6 maanden korting (van ongeveer 15 euro p/m) ruimschoots deze activatiekosten gecompenseerd.

Dus als je nu naar een DVR wil overstappen ben je 49 euro lichter.... :(
 
Ik kom nergens 120 meer tegen...of kijk ik er overheen? ???

Edit: 120 is een optie geworden...
 
Wel mooi overzichtelijk... en als ik me niet vergis is het zelfs goedkoper dan de oude alles in 1 pakketten .. Kan HD + Extra er bij nemen zonder al te veel meer.

Zal het nog eens goed bekijken en denk dat ik de overstap dan wel ga maken.
 
Wat ook gewijzigd is volgens mij :

50+ tv-zenders en 10 HD-zenders standaard zonder het extra HD pakket
 
Weet je wat ook gek is. Stel je bent nog geen UPC klant en je wil internet van ze. Dan blijkt nu opeens dat je maar kan kiezen voor max. 100 MBit ipv 120 ! Wat is dat nou weer
 
Digiben zei:
Weet je wat ook gek is. Stel je bent nog geen UPC klant en je wil internet van ze. Dan blijkt nu opeens dat je maar kan kiezen voor max. 100 MBit ipv 120!

120Mb/s is inderdaad alleen beschikbaar in combinatie met een 'Alles in 1'-pakket.
 
Terug
Bovenaan