Dat UPC in de shit zit met zijn oude Mediaboxen is hun eigen schuld.
Zij houden het verhuur principe aan, en dan moet je ook op de blaren zitten
Steeds meer consumenten zullen een TV kopen waar geen Scart meer op zit.
UPC is gewoon verplicht hier rekening mee te houden en voor de consumenten die de belachelijke opslag van 9 euro voor HD TV te veel geld vinden en die niet meer van Scart gebruik maken een aternatief moeten bieden.
En dat alternatief is er ook al één jaar in de form van de Pace box.
Kan me voorstellen dat UPC niet even ca. 600.000 boxen wil gaan omruilen.
Maar nogmaals eigen schuld dikke bult.
(Trouwens dit is de stompzinnige reden dat UPC zoveel duurder is dan alle andere providers.)
nb.
Probeer in stilte een webcare medewerker b.v. Jordy-UPC te overtuigen van je probleem en ik denk dat er dan wel een oplossing is.