moerasbewoners
Forum Gebruiker
- Berichten
- 1
Hoi
wij hebben een nieuwe samsung tv gekocht UE42F5500 met daarbij de smartcard en ci module voor Ziggo. Hebben in de winkel duidelijk aangegeven dat alles voor Ziggo moest zijn, omdat we Ziggo abbonees zijn!!! :shock:
Nu blijkt dat de tv te nieuw is voor de CI module? :rolleyes:
Waarom wordt de CI module dan nog verkocht??
Als die kennelijk al oud is??
En waarom wordt de smart card gelijk geactiveerd!
Nu heb ik een module en een smartcard die ik niet kan gebruiken tot er een software update geweest is. (kan tot en met augustus duren ?!?!)
Ziggo zegt dat is schuld van Samsung, samsung wijst naar Ziggo, winkel doet ook niks en Module en smartcard kan ik ook niet terug brengen ( twv 89 euro) Waarom zou samsung updates moeten regelen voor ci modules die oud zijn trouwens??
OOk kunnen we geen gebruik maken van de 2 maanden gratis digitale televisie!!!
Daarnaast meer dan 40 minuten gebeld met allerlei helpdesks a 10 cent per minuut...
Hallo Ziggo, wat nu??
wij hebben een nieuwe samsung tv gekocht UE42F5500 met daarbij de smartcard en ci module voor Ziggo. Hebben in de winkel duidelijk aangegeven dat alles voor Ziggo moest zijn, omdat we Ziggo abbonees zijn!!! :shock:
Nu blijkt dat de tv te nieuw is voor de CI module? :rolleyes:
Waarom wordt de CI module dan nog verkocht??
Als die kennelijk al oud is??
En waarom wordt de smart card gelijk geactiveerd!
Nu heb ik een module en een smartcard die ik niet kan gebruiken tot er een software update geweest is. (kan tot en met augustus duren ?!?!)
Ziggo zegt dat is schuld van Samsung, samsung wijst naar Ziggo, winkel doet ook niks en Module en smartcard kan ik ook niet terug brengen ( twv 89 euro) Waarom zou samsung updates moeten regelen voor ci modules die oud zijn trouwens??
OOk kunnen we geen gebruik maken van de 2 maanden gratis digitale televisie!!!

Daarnaast meer dan 40 minuten gebeld met allerlei helpdesks a 10 cent per minuut...
Hallo Ziggo, wat nu??