• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe TV verkocht als Ziggo geschikt met Ziggo CI card

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

moerasbewoners

Hoi
wij hebben een nieuwe samsung tv gekocht UE42F5500 met daarbij de smartcard en ci module voor Ziggo. Hebben in de winkel duidelijk aangegeven dat alles voor Ziggo moest zijn, omdat we Ziggo abbonees zijn!!! :shock:
Nu blijkt dat de tv te nieuw is voor de CI module? :rolleyes:
Waarom wordt de CI module dan nog verkocht??
Als die kennelijk al oud is??
En waarom wordt de smart card gelijk geactiveerd!
Nu heb ik een module en een smartcard die ik niet kan gebruiken tot er een software update geweest is. (kan tot en met augustus duren ?!?!)
Ziggo zegt dat is schuld van Samsung, samsung wijst naar Ziggo, winkel doet ook niks en Module en smartcard kan ik ook niet terug brengen ( twv 89 euro) Waarom zou samsung updates moeten regelen voor ci modules die oud zijn trouwens??
OOk kunnen we geen gebruik maken van de 2 maanden gratis digitale televisie!!!:cool:
Daarnaast meer dan 40 minuten gebeld met allerlei helpdesks a 10 cent per minuut...

Hallo Ziggo, wat nu??
 
ik zou terug gaan naar de winkel, die hebben je dat ding verkocht. Laat de winkel maar aantonen dat wat hij je aangesmeerd heeft ook volgens Ziggo werkt. Pas dan zou je naar ziggo kunnen wijzen, voorlopig lijkt het erop dat je gewoon wat aangesmeerd is door de winkel.
 
het genoemde toestel staat bijvoorbeeld niet op de lijst met gecertificeerde televisies.
 
Eerste stap zou zijn: klagen bij de winkel en evt. kijken of je kunt ruilen tegen een gecertificeerd en met CAM en Ziggo smartcard werkend toestel.

Laat ze in de winkel of bij je thuis maar demonstreren dat het werkt!
 
Samsung tv`s gaan nogal kritisch om met cam`s.... ik heb dezelfde tv en heb er een Quantis cam in zitten en die doet zijn werk goed.
Ik heb geen problemen ondervonden met de Quantis cam, dus de cam zou je even om moeten ruilen voor een ander exemplaar.
 
Samsung tv`s gaan nogal kritisch om met cam`s.... ik heb dezelfde tv en heb er een Quantis cam in zitten en die doet zijn werk goed.
Ik heb geen problemen ondervonden met de Quantis cam, dus de cam zou je even om moeten ruilen voor een ander exemplaar.

Slechte voorlichting heeft leverancier aan TS dan gegeven.
Jammer dat TS niet de merk van cam beschrijft, dan zal met Quantis cam het probleem voor hem opgelost kunnen zijn.
 
De Quantis werd mij met klem aangeraden door Samsung Nederland.
Dit omdat deze cam 1.3 zou wezen of zo..
 
Link volgens voorstaande link, is de tv niet ziggo gecertificeerd. Ziggo gecertificeerd Nee

Oplossing zou misschien zijn de tv icm met een hd-ontvanger/recorder te gaan gebruiken.

edit: de link van de ziggo zelf, waar je kan kijken of een tv gecertificeerd is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan