V
vbouw
LS:Ik kreeg gistwermiddag mijn nieuwe tel.en telefonie modem.
Internet was zo gedaan en draait prima.
Maar de telefoon probleem! Bij bellen via een buurman blijkt dat ik moet wachten totdat de nieuwe modem mijn gegevens van de "oude"tel. modem heeft overgenomen!
Inmiddels al 24 uur verder en nog niets!
Geen vaste tel .dus nog.
Is dat normaal want volgens de handleiding bij het pakket moet de tel. na ca. 1 uur werken!
Internet was zo gedaan en draait prima.
Maar de telefoon probleem! Bij bellen via een buurman blijkt dat ik moet wachten totdat de nieuwe modem mijn gegevens van de "oude"tel. modem heeft overgenomen!
Inmiddels al 24 uur verder en nog niets!
Geen vaste tel .dus nog.
Is dat normaal want volgens de handleiding bij het pakket moet de tel. na ca. 1 uur werken!