Jordy-Ziggo
Webcare Ziggo
- Berichten
- 1.043
@All,
In regio Amsterdam is vanochtend een nieuwe software versie uitgerold. De software lost het probleem met de ‘2010 error’ op. Daarnaast zou je de melding ‘ongeldig zendernummer’ niet meer moeten krijgen. De Horizon box haalt de software automatisch binnen als de box in standby staat.
Omdat we eerst wilden testen of er geen andere problemen naar voren kwamen hebben we de software alleen uitgerold in regio Amsterdam. Inmiddels is gebleken dat de software goed werkt en dat het probleem verholpen is. Daarom wordt de software aankomende maandag uitgerold in de rest van ons verzorgingsgebied.
In regio Amsterdam is vanochtend een nieuwe software versie uitgerold. De software lost het probleem met de ‘2010 error’ op. Daarnaast zou je de melding ‘ongeldig zendernummer’ niet meer moeten krijgen. De Horizon box haalt de software automatisch binnen als de box in standby staat.
Omdat we eerst wilden testen of er geen andere problemen naar voren kwamen hebben we de software alleen uitgerold in regio Amsterdam. Inmiddels is gebleken dat de software goed werkt en dat het probleem verholpen is. Daarom wordt de software aankomende maandag uitgerold in de rest van ons verzorgingsgebied.
