• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe software voor de Horizon box in regio Amsterdam.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordy-Ziggo

Webcare Ziggo
Berichten
1.043
@All,

In regio Amsterdam is vanochtend een nieuwe software versie uitgerold. De software lost het probleem met de ‘2010 error’ op. Daarnaast zou je de melding ‘ongeldig zendernummer’ niet meer moeten krijgen. De Horizon box haalt de software automatisch binnen als de box in standby staat.

Omdat we eerst wilden testen of er geen andere problemen naar voren kwamen hebben we de software alleen uitgerold in regio Amsterdam. Inmiddels is gebleken dat de software goed werkt en dat het probleem verholpen is. Daarom wordt de software aankomende maandag uitgerold in de rest van ons verzorgingsgebied.
 
En waar blijft de beloofde HDMI HDCP (geen beeld voor 2 sec / groen beeld) fix?
 
Creative Solution zei:
Volgende update? Staat niet vermeld in het bericht van Jordy, dus nog even wachten op de "grote" update (zoals men ook al aangaf: dat probleem probeert men op te lossen met de "grote" update).
"Foutcode 2010" zal meer gebruikers treffen dan het "groene scherm", dus kleine patch.
Dat is dus jammer en weer een kans gemist,want ik zit nu lekker hd beeld te kijken via scart want ja dat groene scherm hebben toch weinig mensen last van.
 
Jordy-UPC zei:
De software lost het probleem met de ‘2010 error’ op. Daarnaast zou je de melding ‘ongeldig zendernummer’ niet meer moeten krijgen.

Eindelijk, hier ook veel last van.
 
ikkeenjij zei:
Dat is dus jammer en weer een kans gemist,want ik zit nu lekker hd beeld te kijken via scart want ja dat groene scherm hebben toch weinig mensen last van.

Het is toch van tevoren gecommuniceerd dat het probleem met het groene scherm meegenomen zou worden met de "grote" update? Je had dus helemaal niet hoeven te verwachten dat er met deze onverwachte kleine update iets aan gedaan zou worden.
 
Met michieldejong eens. Had eerlijk gezegd de releasenote pas op dinsdag of woensdag verwacht.

Complimenten!
 
Ben benieuwd morgen! :)

Neem aan dat deze week de ''grote'' update ook nog gewoon gaat volgen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan