Vanmorgen moest ik wat klooien met een verdeeldoos (voor 230V) waardoor mijn modem ook een powercycle kreeg.
Nu blijkt dat ik ook 1.74 erop heb staan. Eerder deze morgen was dat nog 1.71.
Wat helaas ook blijkt is dat ik out of the blue ineens mijn downloadsnelheid beperkt zie tot net iets over 70 Mb/s. En dat op meerdere servers van speedtest alsook die van
Ziggo.
Snelheid is wel strak.... Zo strak dat ik versie 1.74 ervan verdenk.
Is dit bij jullie wel goed?
<edit> Toch, voor de zekerheid even een bestand via usenet gedownload. Wat blijkt? Gewoon volle snelheid.
Nu is ook vanmorgen via updatebeheer een update van Flash geïnstalleerd en die zou ook wel eens roet in het eten kunnen hebben gestrooid. Straks eens een ander OS starten...
<edit 2> Het bleek dat ook in andere OS's met de diverse speedtests de downloadsnelheid bleef steken op 70 Mb/s. Na wat in de interface van de Thomson te hebben geloerd herinnerde ik me dat ik enige tijd geleden in de firewall Java applet filtering had geactiveerd. Destijds geen verschil in de tests.
Nu dus wel want na het uitvinken van deze optie gingen de tests weer als normaal.
Beetje raar maar ach, problem solved.