• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe software Philips HDDVR 3.8.0.393! (16 april 2010)

Berichten
325
Vandaag hierover een brief gehad...hopen dat het wat is :)

Brief bijgevoegd.....

UPDATE! Sinds 16 april 2010 is firmware Philips HDDVR 3.8.0.393 beschikbaar in elk geval in Gelderland en Noord Brabant.
 

Bijlagen

  • upc.jpg
    upc.jpg
    262,5 KB · Weergaven: 1.541
Re: Vanaf 15 december nieuwe software HD mediabox

Ben benieuwd hoeveel mensen er gaan klagen dat hun tv niet meer reageerd op de nieuwe software.
Zal wel weer een storm aan klachten gaan opleveren.
 
Re: Vanaf 15 december nieuwe software HD mediabox

Beowulf zei:
Ben benieuwd hoeveel mensen er gaan klagen dat hun tv niet meer reageerd op de nieuwe software.
Zal wel weer een storm aan klachten gaan opleveren.

Ben benieuwd of dit wel in alle regio's te gelijk zal zijn. Normaal gesproken niet.
 
Re: Vanaf 15 december nieuwe software HD mediabox

Waarom weer niet voor de Philips hddvr, denk dat daar meer problemen mee zijn dan de non dvr.
 
Re: Vanaf 15 december nieuwe software HD mediabox

Omdat dit nog steeds te maken heeft met de gespreide invoering van o.a. HDCP bij deze mediabox zonder DVR in de verschillende regio die nog steeds niet helemaal voltooid is. :)
 
Re: Vanaf 15 december nieuwe software HD mediabox

cornelisvandenberg zei:
Omdat dit nog steeds te maken heeft met de gespreide invoering van o.a. HDCP bij deze mediabox zonder DVR in de verschillende regio die nog steeds niet helemaal voltooid is. :)

Hu oh lol dacht dat dat al jaar terug ingevoerd was.
 
Re: Vanaf 15 december nieuwe software HD mediabox

Niet voor de gewone box daar zijn ze nu al een jaar bezig met het stapgewijze invoeren ervan.
Zie nog maar eens de discussies rond deze mediabox o.a. in November Februari en de laatste in Maart/april. :)
 
Re: Vanaf 15 december nieuwe software HD mediabox

Devil-Strike.net zei:
Waarom weer niet voor de Philips hddvr, denk dat daar meer problemen mee zijn dan de non dvr.

Mmm in de brief staat "HD mediaboxen", dus het zou best kunnen dat het ook geldt voor de HDDVR uitvoeringen.
Staat er niet expliciet maar wie weet....
 
Re: Vanaf 15 december nieuwe software HD mediabox

wat een vage brief, voor alle hd boxen dvr en non-dvr?

wat zijn de updates dan? nieuwe functies?
 
Re: Vanaf 15 december nieuwe software HD mediabox

Maar even een verwijzing naar de topics van Maart April 2009 update mediabox en de brief toen.
https://ziggoforum.nl/topics/28954/
https://ziggoforum.nl/topics/29566/
In het tweede topic ook de toen gestuurde brief die op datum na exact gelijk is aan die van nu.
Dit is dus hoogst waarschijnlijk weer een vervolg hierop wat betreft de mediabox HDTV zonder en een uitrol van de update in een volgend gebied wat nog niet geupdated is.
Ik voel de bui al hangen gezien de toemalige reacties en ga snel mijn paraplu pakken. :)
Er zullen wat betreft deze mediabox wel weer een aantal TVs op zwart gaan en dat net voor de kerst. :embarassed:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan