• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe Software met iTV functionaliteit

Status
Niet open voor verdere reacties.

anoniem

Cable Expert
Berichten
4.089
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
De nieuwe software staat gepland voor dinsdag 6 december (West) en 13 december (Oost).

Let op:

  1. Door een aanpassing in de schedule datastrucuur kan de bestaande recorder planning file niet worden behouden.De recording planning zal na de software upgrade opnieuw aangemaakt moeten worden.
  2. Voor het gebruik van Ziggo On Demand dient de ontvanger na de upgrade eerst even (paar minuten) op standby te worden gezet.
  3. De nieuwe software kan problemen opleveren voor sommige analoge externe recorders (DVD- /HDD recorders). Zie voor meer info over dit onderwerp de thread onder het 5100 model.



Naast een aantal bugfixes wordt bij de nieuwe software release DNLA player + DLNA Media Server officieel ondersteund. Verder kan met de brower (TVportal) toegang worden verkregen tot een aantal widgets (Nu.nl, Buienradar, cinenews,9292 en Ziggo en Humax Self Service portals) en Ziggo On Demand.
Uiteraard moet de ontvanger daarvoor wel met internet verbonden zijn.
De release notes zullen binnenkort worden geplaatst.

Meer info via www.ziggo.nl/humax
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Datum oost nog niet bekend en zo ja waarom niet ?
 
Datum oost nog niet bekend en zo ja waarom niet ?

Dat zou ik ook wel eens willen weten. Bij de 5100 kwam de update 2 dagen na West. Zou teleurgesteld zijn als het voor de 5200 nog veel langer zou duren.
 
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Bij de 5100 kwam de update 2 dagen na West. Zou teleurgesteld zijn als het voor de 5200 nog veel langer zou duren.
De nieuwe software staat gepland voor dinsdag 6 december (West) en ..december (Oost). maak je niet druk die paar weken die december nog duren overleven we dan ook nog wel........:wink:
 
Vol verwachting klopt mijn hart :)

Oh nee dat was gisteren.....

Enig idee hoe laat vandaag de update beschikbaar komt ??
 
Geinstalleerd en werkt perfect. zeer goede ontvangst.
Ook door dichte deuren heen. Modem ingesteld op de 2.4 Ghz en WiFi kanaal handmatig met een bandbreedte van 40 Mhz, Lower siteband.
Vrij van de buren.
:)
De nieuwe software staat gepland voor dinsdag 6 december (West) ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Download uitgevoerd en het geheel ( downloaden en processing ) nam ca. 13 minuten in beslag. TV portal werkt.
 
Alles lijkt goed te werken maar bij het opvragen van een film krijg ik de foutmelding: service area id fout. Wat kan dat zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan