• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe software Horizon 1b-263.05.4j

Jordy-Ziggo

Webcare Ziggo
Berichten
1.043
@All,

Horizon TV-klanten in de regio Friesland en Flevoland ontvangen morgen een update van H2. Het gaat hier om software versie 1b-263.05.4j. Deze software versie heeft een verdere verbetering van de oplossing van het 'knightrider' probleem waarin we in de vorige versie al een eerste aanpassing gemaakt hadden. Dit probleem is nu opgelost.
 
Dank je wel, maar wat is de reden dat de H2 software sinds eind vorige week bij heel veel mensen vastloopt en de box herhaaldelijk opnieuw opgestart dient te worden?
Tevens de slechte geluidskwaliteit, geluid valt veelvuldig weg
Bvd
Gr Rob
 
@ Rob

Ik ondersteun je vraag volledig,
deze https://www.upc.nl/klantenservice/actuele-meldingen-storingen/. melding staat er nu ook al weer verschillende dagen,
en ik blijf resetten :(
 
@Hans,

Dank je wel, geheel juist, maar doet men er wat mee? Of zit men er mee?
Het geluid is ook sinds H2 achteruit gegaan, afgelopen vrijdag die club uit Amsterdam die speelde tegen die uit het zuiden, telkens geluid uitval, om nog maar niet te spreken over de opnames van vorige week, geen één uitgezonderd.
Twee zaken, die wel storend zijn, verder wel een flink aantal zaken aangepast en verbeterd, maar deze twee brbrbrbrbrb :'(
 
Verwacht nou alsjeblieft niet teveel van H2, dan is de teleurstelling ook niet zo groot.
 
Is dan ook het probleem opgelost dat je de box niet uit de standby kunt krijgen waardoor je hem even uit moet zetten en dan de box zich zelf weer installeert en klopt het ook dat de pincode niet is vrijgegeven??
 
Jordy-UPC zei:
@All,

Horizon TV-klanten in de regio Friesland en Flevoland ontvangen morgen een update van H2. Het gaat hier om software versie 1b-263.05.4j. Deze software versie heeft een verdere verbetering van de oplossing van het 'knightrider' probleem waarin we in de vorige versie al een eerste aanpassing gemaakt hadden. Dit probleem is nu opgelost.
De h2 update is nog niet overal uitgerold en er komt al weer een update. Kun je nagaan hoe het allemaal getest wordt. Bagger dus... (de lang verwachte update???)
Met lijmen en plakken hopen ze ergens te komen.
 
Update j... en ze zijn begonnen met a. Ja, er wordt wel degelijk getest.

Dus een bug die ontstaan is tijdens uitrol in Friesland zegt iets over het testen? Jammer.
 
Ben er van overtuigd dat er goed getest wordt! Er blijft een groot verschil tussen een groepje testers en een regionale uitrol! Het komt wel goed, maar dat heeft tijd nodig.
 
Terug
Bovenaan