D
dj-scratch
Ik kwam dit tegen op het ftd forum betreft een z3i gebruiker
vandaag weer een brief gehad van ziggo
dat de nieuwe snelheid 1 juli omhoog gaan
download 50 mbit/s upload 5 mbit/s
ook stond in de brief
overstappen naar alles-in-1 extra? u hoeft niets te doen
gelet op de voordeel zet ziggo uw huidige abonnement
per 1 juli a.s. automatisch om naar alles-in-1 extra
dit is voor de mensen die z3i hebben