• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe snelheid vanaf 1 juli 2009

  • Onderwerp starter Onderwerp starter dj-scratch
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dj-scratch

Ik kwam dit tegen op het ftd forum betreft een z3i gebruiker

vandaag weer een brief gehad van ziggo

dat de nieuwe snelheid 1 juli omhoog gaan

download 50 mbit/s upload 5 mbit/s

ook stond in de brief

overstappen naar alles-in-1 extra? u hoeft niets te doen
gelet op de voordeel zet ziggo uw huidige abonnement
per 1 juli a.s. automatisch om naar alles-in-1 extra

dit is voor de mensen die z3i hebben
 
Ik las het ook net op Tweakers, dat iemand zo'n brief gehad heeft.

Da's lekker! Ik zat me al af te vragen hoe ze dat wilden oplossen, voor de Z3i mensen.
 
Alle Z3I abonnees krijgen/ hebben een brief.
Als je niets doet, ga je automatisch naar Z3 Extra en vanaf 1 juli gaat dit pakket naar 50/5 en mogelijk eerste kwartaal 2010 naar 80/10

Ik las het ook net op Tweakers, dat iemand zo'n brief gehad heeft.

Da's lekker! Ik zat me al af te vragen hoe ze dat wilden oplossen, voor de Z3i mensen.
 
heb zo'n brief gehad ben blijkbaar niet enige.
iemand die ik ken wil z3i er niet uit doen maar zo te horen heb geen keus.
 
Een keus om Z3I te behouden is er inderdaad niet.
Dit abonnement gaat er uit, maar Z3Extra wat er voor in de plaats komt heeft - zo is te lezen in de brief - veel meer voordelen dan Z3I en is nog goedkoper ook.

heb zo'n brief gehad ben blijkbaar niet enige.
iemand die ik ken wil z3i er niet uit doen maar zo te horen heb geen keus.
 
Een keus om Z3I te behouden is er inderdaad niet.
Dit abonnement gaat er uit, maar Z3Extra wat er voor in de plaats komt heeft - zo is te lezen in de brief - veel meer voordelen dan Z3I en is nog goedkoper ook.

dit heet alles in 1 extra niet z3extra.
 
Ik heb vandaag via de telefoon bevestigd gekregen dat Alles in 1 extra per 1 juli 2009 naar 50/5 gaat

Hoe de modem omruil actie te werk gaat was nog niet echt duidelijk dat zijn ze nog vollop aan het voorbereiden voor de Alles in 1 extra abbos
 
Een keus om Z3I te behouden is er inderdaad niet.

Er is ook geen énkele reden om dat te willen. Minder betalen voor meer, dat maak je niet veel mee.

Hoe de modem omruil actie te werk gaat was nog niet echt duidelijk dat zijn ze nog vollop aan het voorbereiden voor de Alles in 1 extra abbos

Je zal een installatiepakket krijgen met modem en handleiding en begeleidende brief. Met Z3i klanten zijn ze daarmee al een tijd bezig, oude Alles in 1 Extra klanten zullen daarna aan de beurt zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan