Tevreden
Vandaag vernomen dat mijn XL-lerate abonnement €16 in prijs wordt verlaagd en dat de uploadsnelheid wordt verhoogd.
Komt bij niet over zijnde "rommelen in de marge", wanneer je bij de concurent gaat kijken zie je dat ze regelmatig hun verscheidenheid aan abonnement, niet in 1 keer over de gehele linie veranderen ten voordele van de klant.
De ADSl markt is op dit moment een gespannen markt, daar heerst een moordende concurentie. Lees en hoor dat er al diverse ISP zijn dat het niet meer kunnen waarmaken. Wanneer de ADSL markt kapot is gemaakt, waar staat de klant dan, hopelijk niet in de kou.
Kunnen ze technisch gezien wel hetgeen waarmaken wat er allemaal belooft wordt?
Hebben de ADSl ISP alleen maar tevreden klanten, ik denk het niet.
MK volgt wel degelijk de markt, dat het voor jouw niet naar wens uitpakt is helaas te betreuren.
Voorheen had ik ook het Power-plus abonnement, woon ook in hoofddorp, destijds geen problemen ervaren met te lage downloadsnelheden.
Wanneer ik ontevreden zou zijn en het is bij de concurent veel beter, dan stapte ik over naar de concurent, ik kan immers maandelijks opzeggen.
Rudy Volkert