V
vinnie-terranova
Ik heb HDTV Besteld met de daarbij horende ontvanger. Ik krijg hier natuurlijk ook het startpakket bij met een nieuwe smartcard. Momenteel heb ik nog een ''oude'' TVHOME smartcard icm tv digitaal totaal (10,- extra). Omdat het zenderpakket momenteel smartcardafhankelijk is, en ik straks natuurlijk wel weer gewoon het totaal pakket voor televisie wil blijven kijken. Ben ik benieuwd of ik straks de nieuwe kaart moet laten activeren (om HD te kunnen kijken), en opwaarderen tot het totaal pakket, en de oude laten downgraden of moet ik gewoon de oude blijven gebruiken?. en de nieuwe eventueel als basis kan gebruiken (bijvoorbeeld slaapkamer)
Als ik per-se de nieuwe kaart moet gaan gebruiken om HD te kunnen ontvangen, wil ik de oude downgraden naar het basispakket en de nieuwe naar het totaalpakket + HD pakket
Het lijkt me dat ik gewoon de oude kan blijven gebruiken, maar hoe meld ik die aan voor het HD pakket? Gewoon een wijziging doorvoeren op de smartcard toch?
Weet iemand hoe dit zit?
Als ik per-se de nieuwe kaart moet gaan gebruiken om HD te kunnen ontvangen, wil ik de oude downgraden naar het basispakket en de nieuwe naar het totaalpakket + HD pakket
Het lijkt me dat ik gewoon de oude kan blijven gebruiken, maar hoe meld ik die aan voor het HD pakket? Gewoon een wijziging doorvoeren op de smartcard toch?
Weet iemand hoe dit zit?
