• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe Smartcard HDTV?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter vinnie-terranova
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

vinnie-terranova

Ik heb HDTV Besteld met de daarbij horende ontvanger. Ik krijg hier natuurlijk ook het startpakket bij met een nieuwe smartcard. Momenteel heb ik nog een ''oude'' TVHOME smartcard icm tv digitaal totaal (10,- extra). Omdat het zenderpakket momenteel smartcardafhankelijk is, en ik straks natuurlijk wel weer gewoon het totaal pakket voor televisie wil blijven kijken. Ben ik benieuwd of ik straks de nieuwe kaart moet laten activeren (om HD te kunnen kijken), en opwaarderen tot het totaal pakket, en de oude laten downgraden of moet ik gewoon de oude blijven gebruiken?. en de nieuwe eventueel als basis kan gebruiken (bijvoorbeeld slaapkamer)
Als ik per-se de nieuwe kaart moet gaan gebruiken om HD te kunnen ontvangen, wil ik de oude downgraden naar het basispakket en de nieuwe naar het totaalpakket + HD pakket

Het lijkt me dat ik gewoon de oude kan blijven gebruiken, maar hoe meld ik die aan voor het HD pakket? Gewoon een wijziging doorvoeren op de smartcard toch?

Weet iemand hoe dit zit?
 
Gewoon het HD-pakket laten toevoegen op de oude smartcard. Op de nieuwe smartcard gewoon het gratis basispakket nemen.
 
Ik heb HDTV Besteld met de daarbij horende ontvanger. Ik krijg hier natuurlijk ook het startpakket bij met een nieuwe smartcard. Momenteel heb ik nog een ''oude'' TVHOME smartcard icm tv digitaal totaal (10,- extra). Omdat het zenderpakket momenteel smartcardafhankelijk is, en ik straks natuurlijk wel weer gewoon het totaal pakket voor televisie wil blijven kijken. Ben ik benieuwd of ik straks de nieuwe kaart moet laten activeren (om HD te kunnen kijken), en opwaarderen tot het totaal pakket, en de oude laten downgraden of moet ik gewoon de oude blijven gebruiken?. en de nieuwe eventueel als basis kan gebruiken (bijvoorbeeld slaapkamer)
Als ik per-se de nieuwe kaart moet gaan gebruiken om HD te kunnen ontvangen, wil ik de oude downgraden naar het basispakket en de nieuwe naar het totaalpakket + HD pakket

Het lijkt me dat ik gewoon de oude kan blijven gebruiken, maar hoe meld ik die aan voor het HD pakket? Gewoon een wijziging doorvoeren op de smartcard toch?

Weet iemand hoe dit zit?

Als je mij je Postcode/huisnummer/naam even in een PM stuurt met daarbij het oude en nieuwe smartcardnummer voer ik het maandag voor je in :)
 
smartcard

Hallo,


Ik heb een vergelijkbaar probleem, op een oude kaart staat HDtv die volgens mijn email per 1 oktober gestopt zou worden en op mijn nieuwe kaart van Ziggo zou per 8 oktober HDtv gezet worden. Dit is nog steeds niet gebeurd en via de telefoon wordt ik steeds doorverbonden met afd. wijzigingen maar die nemen nooit op. Ik kom er gewoon niet door. Ziggo-user zou ik je ook een pm mogen sturen?



groet,
Wildebeast
 
Natuurlijk, ik kan altijd even voor je kijken :)

Hallo,


Ik heb een vergelijkbaar probleem, op een oude kaart staat HDtv die volgens mijn email per 1 oktober gestopt zou worden en op mijn nieuwe kaart van ziggo zou per 8 oktober HDtv gezet worden. Dit is nog steeds niet gebeurd en via de telefoon wordt ik steeds doorverbonden met afd. wijzigingen maar die nemen nooit op. Ik kom er gewoon niet door. Ziggo-user zou ik je ook een pm mogen sturen?



groet,
Wildebeast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan