• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe serie nummers dvr nog niet bij HD bekend.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter inzane19
  • Startdatum Startdatum
I

inzane19

Ook leuk, krijg ik een nieuwe thomson media box schijnt het de nieuwste te zijn met een nieuw serie nummer. Op zich geen probleem natuurlijk maar het upc systeem kon deze media boxen nog niet met als gevolg dat ik steeds het 15 minuten schem heb.

Morgen worden de nieuwe serie nummers toegevoegd en als dat gebeurd is zou ik digitale tv moeten hebben.

Overigens lijkt het een heel nieuw model namelijk de dci6221upc Zie foto`s Het serie nummer is 171023enz
 

Bijlagen

  • SDC10557.JPG
    SDC10557.JPG
    1,7 MB · Weergaven: 125
  • SDC10558.JPG
    SDC10558.JPG
    1,7 MB · Weergaven: 96
Wat een ramp apparaat, heeft maar één Scart plug.
Het is juist zo handig voor mij met mijn satelliet ontvanger op de 2e scart plug.
Niks voor mij, ik kan nu razend snel schakelen tussen kabel en satelliet d.m.v. de DVD knop.
 
coco zei:
Wat een ramp apparaat, heeft maar één Scart plug.
Het is juist zo handig voor mij met mijn satelliet ontvanger op de 2e scart plug.
Niks voor mij, ik kan nu razend snel schakelen tussen kabel en satelliet d.m.v. de DVD knop.

Ik had via via begrepen dat dit de nieuwe lowpower box is. Dus het is ook niet zo vreemd dat er maar 1 scart aansluiting is.
Dat ding schijnt in standby maar 1 watt te gebruiken
 
Terug
Bovenaan