B
BenJ
Per 1 november wijzigt MK een aantal profielen. Klik hier voor het artikel .
U kunt in deze thread uw reacties kwijt.
U kunt in deze thread uw reacties kwijt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
snelheid misschien niet... maar homepage en mailquota gaan toch omhoog...Bigbas zei:Jammer dat de X-tra abonnementen niet omhoog gaan!
Deze ronde gebeurt er qua snelheid inderdaad niets bij het snelste abonnement, maar ik verwacht dat hier in de toekomst nog wel wat staat te gebeuren ...Bigbas zei:Jammer dat de X-tra abonnementen niet omhoog gaan!
Ik had het wel verwacht dat het niet zou gebeuren.
De markt in het hoge sigment is hierbij verzadigd
buisj zei:Totaal belachelijk dat het XL-rate abonnement niet meegaat in deze snelheidsverhoging.
Aziona zei:Ik heb nu X-lerate. Ik betaald 59 euro per maand. Ik wil al een jaar overstappen naar ADSL. Mijn collega betaalt nu bij Tiscali 15 euro voor 6Mb down. 12mm/1mb inclusief telefonie kost 35 euro. Wat bezielt mij om bij Multikabel te blijven?