• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe profielen per 1 november 2006

  • Onderwerp starter Onderwerp starter BenJ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook positief is dat de grootte van de attachments wordt vergroot.
prima.
 
En de duurdere abonnementen dan?

Jammer dat de X-tra abonnementen niet omhoog gaan!

Ik had het wel verwacht dat het niet zou gebeuren.
De markt in het hoge sigment is hierbij verzadigd

Zelf had ik de verhoging naar 40MB download en 10MB upload gezien.
Zoals bij @home in Boxmeer.
 
Re: En de duurdere abonnementen dan?

Bigbas zei:
Jammer dat de X-tra abonnementen niet omhoog gaan!
snelheid misschien niet... maar homepage en mailquota gaan toch omhoog...

nu nog PHP en MySQL op die homepage en ik heb echt wat aan die ruimte...
 
Re: En de duurdere abonnementen dan?

Bigbas zei:
Jammer dat de X-tra abonnementen niet omhoog gaan!

Ik had het wel verwacht dat het niet zou gebeuren.
De markt in het hoge sigment is hierbij verzadigd
Deze ronde gebeurt er qua snelheid inderdaad niets bij het snelste abonnement, maar ik verwacht dat hier in de toekomst nog wel wat staat te gebeuren ...

De noodzaak is er nu ook nog niet echt als je naar de concurrentie kijkt, de concurrerende ADSL abonnementen zijn lang niet overal te krijgen en leveren in werkelijkheid bij lange na niet de snelheid van Xtra als je de bijvoorbeeld de statistieken bij speedtest.nl bekijkt.
 
Totaal belachelijk dat het XL-rate abonnement niet meegaat in deze snelheidsverhoging.
 
buisj zei:
Totaal belachelijk dat het XL-rate abonnement niet meegaat in deze snelheidsverhoging.

Deze abbo vorm zit op de wip bij mk.
Voor 4 euro meer heb je 22 mbit.
Ik geef XL-rate nog een half jaartje,dan wordt hij gedelete. :lol: :lol:
 
Prima zaak!


'Multikabel verhoogt in november snelheden'

Door Harold van der Wal - vrijdag 29 september 2006 14:14 - Bron: Multikabel GV - Submitter: CeesT - Views: 6.669 -

Multikabel gaat volgens zijn gebruikersvereniging de specificaties van zijn goedkoopste internetverbindingen per november opschroeven.
Een jaar na de vorige verhoging zouden de downstreamsnelheden van drie abonnementen worden verhoogd.

Easy-gebruikers gaan met 1000 in plaats van 600kbit downloaden, bij Family-gebruikers gaat de snelheid van 1536 naar 2500kbit en het Power-abonnement biedt binnenkort snelheden van 7000kbit, nu nog 5210kbit.

Prijzen blijven gelijk, maar Multikabel wordt wel iets soepeler bij nieuwsgroepen: het quotum gaat voor Family- en Power-gebruikers omhoog. Ook de opslagruimte voor e-mail en homepages wordt aangepast.

XL-lerate-abonnees zullen wellicht iets minder blij zijn met het nieuws. Terwijl Power-abonnees voor 43 euro per maand een 75GB-nieuwsgroepquotum en een 7000/1024kbit-verbinding krijgen, moeten zij 16 euro meer betalen voor alleen een iets hogere downloadsnelheid van 8192kbit. De twee snelste abonnementen, XL-lerate en X-tra, worden volgens de vereniging alleen voor wat betreft de opslagruimte aangepast.

Bron: https://tweakers.net
 
Ik heb nu X-lerate. Ik betaald 59 euro per maand. Ik wil al een jaar overstappen naar ADSL. Mijn collega betaalt nu bij Tiscali 15 euro voor 6Mb down. 12mm/1mb inclusief telefonie kost 35 euro. Wat bezielt mij om bij Multikabel te blijven?
 
Kun je zelf het beste beantwoorden, toch?


Aziona zei:
Ik heb nu X-lerate. Ik betaald 59 euro per maand. Ik wil al een jaar overstappen naar ADSL. Mijn collega betaalt nu bij Tiscali 15 euro voor 6Mb down. 12mm/1mb inclusief telefonie kost 35 euro. Wat bezielt mij om bij Multikabel te blijven?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan