G
Giegel
Ik heb een uurtje geleden 2 nieuw pop accounts aangemaakt via mijn hoofd email, maar ik kan zowel niet via outlook als de webmail ophalen of verzenden.
via de webmail lijkt het net of allebei de emailadressen niet bestaan.
zowel met als zonder @upcmail.nl geprobeer in te loggen maar krijg steeds de melding
Het e-mailadres en/of wachtwoord is onjuist..
Probeer het eerst opnieuw.
Lukt het niet, kijk dan bij de veelgestelde vragen en antwoorden .
als ik via provisioning inlog werken allebei de inlog wel maar in kan geen email aliassen aanmaken.
nu denk ik dat het tijd nodig heeft om door te komen, maar weet iemand hoelang en/of dit normaal is
via de webmail lijkt het net of allebei de emailadressen niet bestaan.
zowel met als zonder @upcmail.nl geprobeer in te loggen maar krijg steeds de melding
Het e-mailadres en/of wachtwoord is onjuist..
Probeer het eerst opnieuw.
Lukt het niet, kijk dan bij de veelgestelde vragen en antwoorden .
als ik via provisioning inlog werken allebei de inlog wel maar in kan geen email aliassen aanmaken.
nu denk ik dat het tijd nodig heeft om door te komen, maar weet iemand hoelang en/of dit normaal is

