• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

nieuwe pincode activeren

  • Onderwerp starter Onderwerp starter janwillem
  • Startdatum Startdatum
J

janwillem

wie weet hoe je een reeds ingevoerde pincode kan veranderen in een nieuwe pincode??????????? ???
 
janwillem zei:
wie weet hoe je een reeds ingevoerde pincode kan veranderen in een nieuwe pincode??????????? ???

Kan dat niet via menu wijzigen pincode? Anders vrees ik dat ze hem vanaf de helpdesk moeten resetten
 
Ja, de PIN code is te wijzigen dit kan je doen onder de optie "Account PIN". Hier kom je door op de knop "menu" en dan vervolgens via "instellingen" naar PIN-instellingen te gaan. Volg hierna je de instructies op het scherm om de PIN-code tewijzigen.
Mocht het zo zijn dat je de pincode hebt veranderd en deze kwijt of vergeten bent dan zijn 2 mogelijkheden.

Namelijk:
1) Je gaat met je identiteitsbewijs naar een van onze centers en daar zal de pincode worden gereset naar 0000.
2) Je stuurt een brief met het verzoek om uw pincode te resetten samen met een copy van het identiteitsbewijs naar ons correspondentie adres, de pincode zal dan ook worden gereset naar 0000.

Mochten er nog meer vragen zijn hoor ik dat graag.
 
Dat heb ik dus ook allemaal geprobeerd. Het enige wat je ziet is dat na 1 andere pincode invoeren, dat je dan nog maar 2 pogingen krijg. Er is geen uitleg wat je nu precies moet doen
Ik heb het ook geprobeerd door naar een willekeurige zender te gaan en de pincode te veranderen maar dan geldt hetzelfde verhaal.
Ik heb het trouwens over de zilverkleurige Thomson
 
Het antwoord is op zich al gegeven door Engbur-UPC.

Je weet je huidige PIN niet meer dus die zal gereset moeten worden door UPC, zie opties 1 en 2 van Engbur-UPC . :)
 
ik heb nooit een pin ingevoerd, alleen 0000 is standaard. Wanneer ik dus een andere pin doe, wordt deze niet geaccepteerd. Dan heb ik nog 2 kansen, doe ik vervolgens weer 0000 dan wordt deze wel geaccepteerd, RARA??Of zie ik het helemaal fout
 
Dus als ik het goed begrijp dan volg je onderstaande op:

Ja, de PIN code is te wijzigen dit kan je doen onder de optie "Account PIN". Hier kom je door op de knop "menu" en dan vervolgens via "instellingen" naar PIN-instellingen te gaan. Volg hierna je de instructies op het scherm om de PIN-code tewijzigen.

Als je hier je pin wijzigt, wat gaat er dan precies fout en waar (in welk scherm) ?
 
Terug
Bovenaan