B
Bakhuis
hoi ik heb net een nieuwe pc maar me internet doet het niet.
kabels zijn goed aangesloten.
maar nu heb ik ff op internet gezocht en kwam ik uit op deze link https://chelloo.nl/content/view/37/30/ maar dat gaat ook niet.
en wat in deze text staat(Nu je het MAC adres weet kun je dit meestal via de eigenschappen van Windows XP in de netwerkkaart zetten.) bedoelen ze mee dat je het mac adress kan invoeren in je nieuwe pc maar waar in eigenschappen van xp?
ik heb trouwens een motarola modem, een witte.
want nu ik een nieuwe pc heb wil ik zo snel mogelijk op internet.
groeten carlo
kabels zijn goed aangesloten.
maar nu heb ik ff op internet gezocht en kwam ik uit op deze link https://chelloo.nl/content/view/37/30/ maar dat gaat ook niet.
en wat in deze text staat(Nu je het MAC adres weet kun je dit meestal via de eigenschappen van Windows XP in de netwerkkaart zetten.) bedoelen ze mee dat je het mac adress kan invoeren in je nieuwe pc maar waar in eigenschappen van xp?
ik heb trouwens een motarola modem, een witte.
want nu ik een nieuwe pc heb wil ik zo snel mogelijk op internet.
groeten carlo
)