• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe opties Alles-in-één voordeelpakket

  • Onderwerp starter Onderwerp starter René
  • Startdatum Startdatum

René

Moderator
Berichten
10.051
Internet
  1. Plinq
Vandaag heeft UPC de combinatie mogelijkheden van het succesvolle Alles-in-één voordeelpakket flink uitgebreid. Het Alles-in-één voordeelpakket, bestaande uit internet + bellen + analoge & digitale TV, kost € 45 en kan uitgebreid worden met diverse opties. Deze opties kunnen ook weer onderling gecombineerd worden.

Alles-in-één voordeelpakket opties:
  • Internet 60 Mbps (€ 10 extra)
  • Digitale TV Royaal (€ 5 extra)
  • Digitale TV DVR HD (€ 9 extra) (nieuw)
  • Bellen Onbeperkt + EU (€ 9 extra)
  • Bellen Goedkoop naar mobiel (€ 5 extra) (nieuw)

Interessant voor bestaande klanten:

Doordat er nu veel meer combinaties mogelijk zijn begint het Alles-in-één pakket verdacht veel overeenkomsten te vertonen met het reeds bestaande OpMaat (of 3-in-1) pakket. In de tabel hieronder hebben we uitgezocht welke OpMaat en Alles-in-één pakketten met elkaar overeenkomen, en hoeveel je kunt besparen als je zou overstappen. We hebben daarbij 30/60 Mbps internet uit het OpMaat pakket vergeleken met 25/60 Mbps internet uit het alles-in-1 pakket. Het verschil tussen 25 en 30 Mbps internet is zeer klein.

Internet Bellen Televisie Prijs Alles-in-één Prijs OpMaat Verschil
25/30 MbpsStandaardStarter DVR HD€ 54,00 € 66,80 -€ 12,80
25/30 MbpsStandaardRoyaal€ 50,00 € 57,80 -€ 7,80
25/30 MbpsStandaardRoyaal DVR HD€ 59,00 € 70,30 -€ 11,30
25/30 MbpsOnbeperktStarter DVR HD€ 63,00 € 74,80 -€ 11,80
25/30 MbpsOnbeperktRoyaal€ 59,00 € 65,80 -€ 6,80
25/30 MbpsOnbeperktRoyaal DVR HD€ 68,00 € 74,80 -€ 6,80
60 MbpsStandaardStarter DVR HD€ 64,00 € 76,80 -€ 12,80
60 MbpsStandaardRoyaal€ 60,00 € 67,80 -€ 7,80
60 MbpsStandaardRoyaal DVR HD€ 69,00 € 80,30 -€ 11,30
60 MbpsOnbeperktStarter DVR HD€ 73,00 € 84,80 -€ 11,80
60 MbpsOnbeperktRoyaal€ 69,00 € 75,80 -€ 6,80
60 MbpsOnbeperktRoyaal DVR HD€ 78,00 € 84,80 -€ 6,80
(*) Alle prijzen zijn inclusief btw en inclusief het standaard radio/tv kabel abonnement. In sommige gemeentes geldt een lager kabeltarief waardoor de pakketprijs ook lager zal zijn.

Huidige abonnee's van het OpMaat / 3-in-1 pakket kunnen overstappen op het Alles-in-één pakket, zelfs als je je internet verbinding zou downgraden. Je gaat wel altijd een nieuw jaarcontract aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
60 Mbps Onbeperkt Royaal € 69,00 € 75,80 -€ 6,80
60 Mbps Onbeperkt Royaal DVR HD € 78,00 € 84,80 -€ 6,80

Mijn huidige 3-in-1 pakket (groen) wordt weliswaar 6.80 Euro goedkoper, maar er zit geen DVR meer in de mediabox.
Overstappen naar pakket (blauw) is 2.20 Euro duurder, maar daarvoor heb je dan wel HDTV + mediabox met DVR (320 GB)

Best aantrekkelijk, maar mij weerhoudt het 'gratis wireless modem' dat meekomt met een >= 60Mbit FP abo.
Ik prefereer toch echt 'apart modem + apart wireless router'.

Ko
 
Je krijgt dat wirelessmodem (waar ik persoonlijk overigens geen problemen mee heb) alleen als je nog geen 60/90 of 120 Mbps internet hebt. Heb je dat wel, dan hou je gewoon je huidige modem.
 
René [Mr. Jinx] zei:
Je krijgt dat wirelessmodem (waar ik persoonlijk overigens geen problemen mee heb) alleen als je nog geen 60/90 of 120 Mbps internet hebt. Heb je dat wel, dan hou je gewoon je huidige modem.
Bedankt!

Ko
 
Geld zeker niet voor bestaande klanten die nog een 3-in-1 jaarcontract hebben?
 
Kan je de wireless optie op dat modem ook uitgeschakeld laten? Ik ben erg gehecht aan m'n Airport Extreme.

Oh, wacht effe: volgens mij is het alleen een Sitecom wireless router die je erbij krijgt en is het geen gecombineerd modem+router. Dus kan ik de Sitecom gewoon in de kast laten liggen :)
 
Gaitman zei:
Geld zeker niet voor bestaande klanten die nog een 3-in-1 jaarcontract hebben?
Huidige abonnee's van het OpMaat / 3-in-1 pakket kunnen overstappen op het Alles-in-één pakket, zelfs als je je internet verbinding zou downgraden. Je gaat wel altijd een nieuw jaarcontract aan.
Je kan meestal 1x in de zoveel tijd downgraden of upgraden.
 
Gaitman zei:
Geld zeker niet voor bestaande klanten die nog een 3-in-1 jaarcontract hebben?

Ik heb net met de Helpdesk gebeld, was geen probleem 25 of 30 maakt me ook niet uit
 
Ok, vul ik even mijn huidige abonnement in op de 3in1 en alles in 1.
Ben ik met 3in1 63,50 kwijt,met alles in 1 69 euro.
Volgens mij hou ik mijn huidige kontrakt.Nu word mijn huidige kontakt wel binnenkort 4 euro duurder ivm hdtv aanbieding eerste 6 maanden.
Maar dit maakt voor mij dus geen verschil.
 
Flow,

Volgens mij heb je geen rekening gehouden met de €16,80 Standaardpakket Radio/TV. Deze is bij de Alles-in-een inbegrepen. Bij de 3-in-1 niet.
 
Terug
Bovenaan