M
Miemp
Gisteravond heb ik mijn Humax in gebruik genomen. Ging heel vlot-> card uit de oude Siemens er in gestoken, aangesloten, en hij draaide. Kanalen zijn binnengehaald, update ook.:lol:
Nu heb ik ergens gelezen dat ik aan Ziggo door moet geven dat ik mijn smartcard met een andere ontvanger ga gebruiken. Waarom zou ik dat moeten doen (behalve om Ziggo's administratie bij te werken)? Het apparaat werkt, de card is bij hen bekend en werkt...
Misschien kan Anoniem mij hierop een antwoord geven?
Alvast bedankt...
Nu heb ik ergens gelezen dat ik aan Ziggo door moet geven dat ik mijn smartcard met een andere ontvanger ga gebruiken. Waarom zou ik dat moeten doen (behalve om Ziggo's administratie bij te werken)? Het apparaat werkt, de card is bij hen bekend en werkt...
Misschien kan Anoniem mij hierop een antwoord geven?
Alvast bedankt...