• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe ontvanger, oude smartcard, moet ik dat doorgeven aan Ziggo?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Miemp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Miemp

Gisteravond heb ik mijn Humax in gebruik genomen. Ging heel vlot-> card uit de oude Siemens er in gestoken, aangesloten, en hij draaide. Kanalen zijn binnengehaald, update ook.:lol:
Nu heb ik ergens gelezen dat ik aan Ziggo door moet geven dat ik mijn smartcard met een andere ontvanger ga gebruiken. Waarom zou ik dat moeten doen (behalve om Ziggo's administratie bij te werken)? Het apparaat werkt, de card is bij hen bekend en werkt...
Misschien kan Anoniem mij hierop een antwoord geven?
Alvast bedankt...
 
Oude smartcard

Je hoeft niks te doen bij een nieuwe ontvanger met een oude Smartcard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan