• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe mogelijkheid in EPG

Berichten
6.349
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik wilde net op 13th street een opname instellen in de EPG en kreeg daarna de vraag of ik alleen deze aflevering wilde instellen of de gehele serie.
 
Dat zal dan waarschijnlijk dat 'Series Linking' zijn waar men mee zou gaan beginnen dit jaar :).
 
Ja, dat is mogelijk maar het werkt nog niet bij PO en RTL voorzover ik het heb getest.
 
Nee, nog steeds versie 3.7.1.109, Ik kwam het tegen toen ik op 13th street een opname wilde programeren, daarna geprobeerd bij RTL en P.O. maar daar werkte het gewoon op de oude wijze, en kwam er geen scherm met de vraag of ik alleen dit deel of de gehele serie wilde opnemen
 
Maar hoe doe je dit dan?

Ik probeer ook wat in te stellen maar krijg nergens de optie om het als een serie op te nemen?
 
Vreemde zaak gistermiddag werkte het prima bij 13th street als ik het nu probeer op deze zender dan werkt het weer op de oude manier. :'(
 
Vanmorgenvroeg (kwart over 7) werkte het bij mij nog wel (nam willekeurig aflevering van Monk op en vroeg of ik alle in dezelfde serie wilde opnemen).
 
En het wordt nog vreemder, op dit moment werkt het weer op 13th street. maar vooezover ik kan overzien alleen daar
 
Terug
Bovenaan