• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe modem "Moterola" meteen problemen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Nickv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

Nickv

Hey allemaal,

Om maar meteen met de deur in huis te vallen ik heb een vraag.
Sinds zaterdag heb ik de nieuwe kabelmodem van MK ontvangen voor het betere internet van multikabel.

Echter sinds ik de nieuwe modem geactiveerd heb en de oude dus gedeactiveerd werkt bij mij internet zeer slecht.

Als ik mijn router (e-tech 4 jaar oud alweer) aan heb staan en alleen het modem gaat alles goed.
Maar zo gouw ik met mijn computer op het internet wat ga browsen loopt het modem vast.

Als ik hem dan na een minuut opnieuw opstart (zou genoeg moeten zijn) krijgt het modem geen verbinding, pas als ik 30 minuten of langer gewacht heb werkt alles weer.

Mijn vraag aan jullie is hebben jullie hier ook last van? of ben ik de enige en wat kan ik er eventueel aan doen?!?
 
Een kennis van mij heeft ook zo'n "oude" E-tech router (witte) in combinatie met de nieuw uitgeleverde modem van Multikabel.
Hij heeft tot nu toe geen problemen ermee.

Zelf heb ik ook dezelfde E-tech router in gebruik maar mijn nieuwe MK modem zit nog hier nog in de doos. :lol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan