N
Nickv
Hey allemaal,
Om maar meteen met de deur in huis te vallen ik heb een vraag.
Sinds zaterdag heb ik de nieuwe kabelmodem van MK ontvangen voor het betere internet van multikabel.
Echter sinds ik de nieuwe modem geactiveerd heb en de oude dus gedeactiveerd werkt bij mij internet zeer slecht.
Als ik mijn router (e-tech 4 jaar oud alweer) aan heb staan en alleen het modem gaat alles goed.
Maar zo gouw ik met mijn computer op het internet wat ga browsen loopt het modem vast.
Als ik hem dan na een minuut opnieuw opstart (zou genoeg moeten zijn) krijgt het modem geen verbinding, pas als ik 30 minuten of langer gewacht heb werkt alles weer.
Mijn vraag aan jullie is hebben jullie hier ook last van? of ben ik de enige en wat kan ik er eventueel aan doen?!?
Om maar meteen met de deur in huis te vallen ik heb een vraag.
Sinds zaterdag heb ik de nieuwe kabelmodem van MK ontvangen voor het betere internet van multikabel.
Echter sinds ik de nieuwe modem geactiveerd heb en de oude dus gedeactiveerd werkt bij mij internet zeer slecht.
Als ik mijn router (e-tech 4 jaar oud alweer) aan heb staan en alleen het modem gaat alles goed.
Maar zo gouw ik met mijn computer op het internet wat ga browsen loopt het modem vast.
Als ik hem dan na een minuut opnieuw opstart (zou genoeg moeten zijn) krijgt het modem geen verbinding, pas als ik 30 minuten of langer gewacht heb werkt alles weer.
Mijn vraag aan jullie is hebben jullie hier ook last van? of ben ik de enige en wat kan ik er eventueel aan doen?!?