Triple_NL
Quality Member
- Berichten
- 1.859
- Internet
- KPN
- Digitale TV
- KPN
Mijn ouders hebben mei een mobieltje van de UPC gekocht in de UPC winkel. Na 2 dagen werkte deze al slecht. Naar de winkel terug gegaan. beetje pielen door de medewerker en het werkte weer. Na 4 maanden zelfde euvel terug naar de winkel.
Daar werd de opdracht tot reparatie gegeven ( enveloppe thuis verzonden)
Naar de reparateur Dynvix verzonden.
Week later -> koerier met toestel..de verkeerde.
Dynafix gebeld , die claimen dat het om de juiste gaat (type adres e.d. van de koerier sticker kwamen overeen met het adres van mijn ouders , zaak dus af) ze hadden alleen de verkeerde mobiel in het doosje gedaan. (slim)
UPC adviseerde om het verkeerde toestel te retourneren en indien er binnen een week geen reactie was van DYNVIX contact met UPC op te nemen.
Dnvix reageerde niet en bij contact opnemen met UPC wist niemand van iets af en mijn ouders moesten alles niet zo verdraaien ( yeah right)
nu na tien pogingen met dynavix en bemiddeling van UPCmobile wat uitermate loos gebleken is . Wordt misschien mogelijk het toestelletje volgende week aangeboden indien het gevonden wordt. Na meer dan 5 uur telefoontjes en enkele brieven blijft het resultaat ernstig onder de maat.
kortom allerlei loze beloftes en niets kan mag en wil.
Belangrijk om te weten is dat het om een toestel gaat gekocht bij de UPC winkel , tijdens de fabrieksgarantie in opdracht van UPC verzonden is naar DYNVIX . Zowel UPC als DYNVIX wijzen boos naar elkaar en doen vervolgens niets.
Mijn ouders zitten dus al enkele weken zonder mobiel door het schaamteloze wanprestatie van DYNVIX en een niet adequaat reagerende UPC...schande
FYI er zijn wat loze afspraken eenzijdig door UPC gemaakt die weinig tot niets behellen. en hierover zijn al enkele signalen richting UPC gezonden.
We hopen op constructieve oplossingen daaruit, maar een ieder met info is van harte welkom
Daar werd de opdracht tot reparatie gegeven ( enveloppe thuis verzonden)
Naar de reparateur Dynvix verzonden.
Week later -> koerier met toestel..de verkeerde.
Dynafix gebeld , die claimen dat het om de juiste gaat (type adres e.d. van de koerier sticker kwamen overeen met het adres van mijn ouders , zaak dus af) ze hadden alleen de verkeerde mobiel in het doosje gedaan. (slim)
UPC adviseerde om het verkeerde toestel te retourneren en indien er binnen een week geen reactie was van DYNVIX contact met UPC op te nemen.
Dnvix reageerde niet en bij contact opnemen met UPC wist niemand van iets af en mijn ouders moesten alles niet zo verdraaien ( yeah right)
nu na tien pogingen met dynavix en bemiddeling van UPCmobile wat uitermate loos gebleken is . Wordt misschien mogelijk het toestelletje volgende week aangeboden indien het gevonden wordt. Na meer dan 5 uur telefoontjes en enkele brieven blijft het resultaat ernstig onder de maat.
kortom allerlei loze beloftes en niets kan mag en wil.
Belangrijk om te weten is dat het om een toestel gaat gekocht bij de UPC winkel , tijdens de fabrieksgarantie in opdracht van UPC verzonden is naar DYNVIX . Zowel UPC als DYNVIX wijzen boos naar elkaar en doen vervolgens niets.
Mijn ouders zitten dus al enkele weken zonder mobiel door het schaamteloze wanprestatie van DYNVIX en een niet adequaat reagerende UPC...schande
FYI er zijn wat loze afspraken eenzijdig door UPC gemaakt die weinig tot niets behellen. en hierover zijn al enkele signalen richting UPC gezonden.
We hopen op constructieve oplossingen daaruit, maar een ieder met info is van harte welkom