• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe Mobiel verdwenen, klant de dupe

Triple_NL

Quality Member
Berichten
1.859
Internet
  1. KPN
Digitale TV
  1. KPN
Mijn ouders hebben mei een mobieltje van de UPC gekocht in de UPC winkel. Na 2 dagen werkte deze al slecht. Naar de winkel terug gegaan. beetje pielen door de medewerker en het werkte weer. Na 4 maanden zelfde euvel terug naar de winkel.
Daar werd de opdracht tot reparatie gegeven ( enveloppe thuis verzonden)
Naar de reparateur Dynvix verzonden.

Week later -> koerier met toestel..de verkeerde.
Dynafix gebeld , die claimen dat het om de juiste gaat (type adres e.d. van de koerier sticker kwamen overeen met het adres van mijn ouders , zaak dus af) ze hadden alleen de verkeerde mobiel in het doosje gedaan. (slim)

UPC adviseerde om het verkeerde toestel te retourneren en indien er binnen een week geen reactie was van DYNVIX contact met UPC op te nemen.
Dnvix reageerde niet en bij contact opnemen met UPC wist niemand van iets af en mijn ouders moesten alles niet zo verdraaien ( yeah right)
nu na tien pogingen met dynavix en bemiddeling van UPCmobile wat uitermate loos gebleken is . Wordt misschien mogelijk het toestelletje volgende week aangeboden indien het gevonden wordt. Na meer dan 5 uur telefoontjes en enkele brieven blijft het resultaat ernstig onder de maat.

kortom allerlei loze beloftes en niets kan mag en wil.
Belangrijk om te weten is dat het om een toestel gaat gekocht bij de UPC winkel , tijdens de fabrieksgarantie in opdracht van UPC verzonden is naar DYNVIX . Zowel UPC als DYNVIX wijzen boos naar elkaar en doen vervolgens niets.

Mijn ouders zitten dus al enkele weken zonder mobiel door het schaamteloze wanprestatie van DYNVIX en een niet adequaat reagerende UPC...schande


FYI er zijn wat loze afspraken eenzijdig door UPC gemaakt die weinig tot niets behellen. en hierover zijn al enkele signalen richting UPC gezonden.
We hopen op constructieve oplossingen daaruit, maar een ieder met info is van harte welkom
 
Ik heb in Google eens Dynafix inetikt.
Je krijgt :'( hoe het daar af en toe gesteld is met reparatie en service.

Ik wens jouw ouders veel succes en sterkte
 
Dynafix is er ook om gebroken beenderen te herstellen, niet voor telefoons.

Plaatje van een Dynafix system:
dynafix_02.jpg


Hint: lees de upc algemene voorwaarden na, en kijk of je abbo kan opzeggen, omdat upc voorwaarden mogelijk niet nakomt.
Leer ervan en maak volgende keer een beter besluit.

Ooh het is dynvix ipv dynafix, sorry.
 
Johnny54 zei:
Ik heb in Google eens Dynafix inetikt.
Je krijgt :'( hoe het daar af en toe gesteld is met reparatie en service.

Ik wens jouw ouders veel succes en sterkte

thanks dat kunnen ze wel gebruiken. Ze blijven tenprooi vallen aan de willekeur van UPC..beetje jammer
 
@ Triple_NL :

Laat me even via PB weten wat de gegevens van je ouders zijn en welk type toestel ze oorspronkelijk hadden gekocht. Dan kijk ik wat ik voor ze kan betekenen ;).
 
<Kickass-Territory> zei:
Hint: lees de upc algemene voorwaarden na, en kijk of je abbo kan opzeggen, omdat upc voorwaarden mogelijk niet nakomt.
Leer ervan en maak volgende keer een beter besluit.

Ooh het is dynvix ipv dynafix, sorry.

UPC Mobile is prepay...... :-\
 
luitjes even een updateje

door bemoeienis van een van de UPCmedewerkers die dit forum bezoeken is het mobielje bovenwater en heeft UPC mijn ouders een schadeloosstelling toegezegd en direct nagekomen.

Kortom wederom hulde voor de FORUM-UPC-ers !!
 
Triple_NL zei:
luitjes even een updateje

door bemoeienis van een van de UPCmedewerkers die dit forum bezoeken is het mobielje bovenwater en heeft UPC mijn ouders een schadeloosstelling toegezegd en direct nagekomen.

Kortom wederom hulde voor de FORUM-UPC-ers !!
Inderdaad een prima actie van deze medewerker. Alleen jammer dat dit door deze interventie opgelost wordt. Ik ben van mening dat veel ergenis bespaard wordt als UPC dit zelf regelt en niet de klant de actie laat. Ik denk dat UPC nog een lange weg te gaan heeft op het gebied van service en klanttevredenheid. Jij hebt het geluk dat je het op het forum hebt gemeld. Anderen kennen deze weg niet en worden overgeleverd aan de willekeur van UPC in dit geval.
 
Biatch zei:
Inderdaad een prima actie van deze medewerker. Alleen jammer dat dit door deze interventie opgelost wordt. Ik ben van mening dat veel ergenis bespaard wordt als UPC dit zelf regelt en niet de klant de actie laat. Ik denk dat UPC nog een lange weg te gaan heeft op het gebied van service en klanttevredenheid. Jij hebt het geluk dat je het op het forum hebt gemeld. Anderen kennen deze weg niet en worden overgeleverd aan de willekeur van UPC in dit geval.

he-le-maal mee eens
het zou automatisch moeten gaan en geen uitzondering moeten zijn.
Klantvriendelijkheid is een verloren goed aan het worden...
 
Terug
Bovenaan