hallo
na een upgrade naar royaal dvr heb ik een zwarte thomson mediabox gekregen.
deze maakt continu een zeer storend brommend geluid.
in een upc winkel kreeg ik geen andere, ze konden het niet horen (de winkeldeur staat open en de muziek staat aan enz.)
daarna een medewerker van de helpdesk aan de lijn voor de 2e keer en die vond dat dit niet kon en ik zou een nieuwe krijgen.
2 dagen later een grijze thomson en ja geen storend geluid.
het is maar net wie je aan de lijn krijgt of ie bekwaam en behulpzaam is.
ze zijn er gelukkig toch nog.
na een upgrade naar royaal dvr heb ik een zwarte thomson mediabox gekregen.
deze maakt continu een zeer storend brommend geluid.
in een upc winkel kreeg ik geen andere, ze konden het niet horen (de winkeldeur staat open en de muziek staat aan enz.)
daarna een medewerker van de helpdesk aan de lijn voor de 2e keer en die vond dat dit niet kon en ik zou een nieuwe krijgen.
2 dagen later een grijze thomson en ja geen storend geluid.
het is maar net wie je aan de lijn krijgt of ie bekwaam en behulpzaam is.
ze zijn er gelukkig toch nog.
