Vreselijk niet blij met mijn nw mediabox. Had met de oude nooit probleem dat hij begon te bufferen nu kan ik bijna niets meer terug kijken en daarom heb ik wel een media box met opname functie. Geen zin ook in online hulp met allerlei dingen die ik zou moeten doen en niet begrijp. Kom op Ziggo voor het dure abonnement moet het gewoon werken!