A
asserboy
Afgelopen week heb ik een packard bell laptop gekocht.
Ik heb een router van Upc en als ik draadloos verbinding wil maken, kies ik voor het UPC netwerk en voer mijn netwerksleutel in, dan ben ik alleen lokaal verbonden maar kan dus niet internetten.
Als ik de verbinding ga herstellen ben ik plots wel online, maar zodra ik de laptop weer opnieuw aanzet heb ik hetzelfde probleem.
Ik gebruik zelf windows xp, de laptop heeft Vista.
Hoe kan ik dit evt. oplossen?
Ik heb een router van Upc en als ik draadloos verbinding wil maken, kies ik voor het UPC netwerk en voer mijn netwerksleutel in, dan ben ik alleen lokaal verbonden maar kan dus niet internetten.
Als ik de verbinding ga herstellen ben ik plots wel online, maar zodra ik de laptop weer opnieuw aanzet heb ik hetzelfde probleem.
Ik gebruik zelf windows xp, de laptop heeft Vista.
Hoe kan ik dit evt. oplossen?