Nieuwe KPN ontvanger met Bang & Olufsen speakers.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter wewanl
  • Startdatum Startdatum
W

wewanl

Ik lees dat KPN met een nieuwe televisie ontvanger komt.
Vreemd dat hij ook speakers krijgt.
Wat heb je daar nu aan als je de ontvanger in een dicht televisie meubel plaatst?
 
De luidspreker zal er zijn voor Google.
Jij kunt een vraag stellen en Google kan dan via de luidspreker antwoord geven

1735553657564.webp


PS
Niet iedereen zet hem in een gesloten kast, tegenwoordig worden ze veel achter de TV gehangen.
Minder kabelsalade.
 
Twee sites melden de komst van een nieuwe KPN-settopbox met Android 12. Mogelijk gaat het apparaat Soundbox heten. De Sagemcom-settopbox krijgt een ingebouwde speaker. Vermoedelijk gaat het om de opvolger van de huidige TV+-settopbox.

Lees verder ...
 
een speciale hub voor de nieuwste samsung tv's
Het is geen speciale hub of iets dergelijks, het is gewoon een externe box waar alle hardware van de Samsung TV in zit, Samsung gebruikt dit al een aantal jaren bij top-modellen uit LCD lijn.
In die box zit o.a. tuners, voeding, de coax/sat aansluiting, alle HDMI aansluitingen, CI slot en alle andere zaken, hierdoor zit het niet meer in het scherm zelf waardoor het het geheel heel compact blijft en er maar 1 draad (data en stroom) naar het scherm loopt vanaf de connect box. foto one-connect box

Best wel handig, heb al een tijdje een Samsung tv met een One-connect box.
 
Ik lees dat KPN met een nieuwe televisie ontvanger komt.
Vreemd dat hij ook speakers krijgt.
Wat heb je daar nu aan als je de ontvanger in een dicht televisie meubel plaatst?
Ik denk dat deze box als extra beschikbaar komt naast de TV+ box, vooral voor mensen die ook radio willen luisteren zonder de tv aan te hebben of bijvoorbeeld via de box Spotify te gebruiken.
Er zal vast ook wel iets van een Google assistent of iets dergelijks in zitten, denk niet dat het een vervanger is voor de TV+ box; die is pas 2jr op de markt en heeft prima specs om nog een paar jaar mee te kunnen.
KPN noemt dit ding ook de KPN Soundbox, specs Soundbox
 
Het is idd een soort TV box met bang en olufsen dolby speakers er in. Een erg niche product dus.

Hij is ook vrij groot dus het heeft weinig zin om iedereen zo'n ding te sturen. Is het niet gewoon bang en olufsen die hun betaald voor dit? Ik kan me niet voorstellen dat veel klanten hier echt op zitten te wachten.
 
Terug
Bovenaan