• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe klant...of niet??

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rvlietstra
  • Startdatum Startdatum
R

rvlietstra

Hier mijn ervaring met UPC in chronologische volgorde:

29 Juni: Op internet als nieuwe klant UPC TV/Internet/Telefonie besteld.
29 Juni: Bevestiging gekregen via E-mail.

5 Juli: Maar eens gebeld waar het pakketje bleef.
5 Juli: Wordt mij verteld dat ik niet in het systeem bekend ben bij UPC.
5 Juli: ??? Na een niet zo gezellig gesprek: Telefonisch opnieuw aangemeld als nieuwe klant met TV/Internet/Telefonie.

14 Juli: Maar weer eens gebeld waar het pakketje bleef.
14 Juli: Medewerker klantenservice verteld mij dat het pakket 2 dagen eerder aangeboden is op een ander (dus verkeerd) adres.
14 Juli: Medewerker klantenservice verteld mij dat het pakket daarop gelijk Retour Afzender is gestuurd en dat daarmee mijn bestelling is geannuleerd.
14 Juli: Medewerker klantenservice verteld mij dat ik opnieuw TV/Internet/Telefonie zal moeten bestellen.
14 Juli: (ik ontzettend :( pissig) Opnieuw alles telefonisch besteld bij medewerker Verkooplijn.

21 Juli: Maar weer eens gebeld waar het pakketje bleef.
21 Juli: Medewerker klantenservice verteld mij dat het pakket 1 dag eerder aangeboden is op een ander (dus verkeerd) adres.
21 Juli: Medewerker klantenservice verteld mij dat het pakket daarop gelijk Retour Afzender is gestuurd en dat daarmee mijn bestelling is geannuleerd.
21 Juli: Medewerker klantenservice verteld mij dat ik opnieuw TV/Internet/Telefonie zal moeten bestellen.
21 Juli: (ik heet van >:( Woede) Opnieuw alles telefonisch besteld bij medewerker Verkooplijn onder de voorwaarde dat er op de verzending wordt aanggeven dat het pakket op het juiste adres wordt afgeleverd en niet ergens anders wordt aangeboden.

22 Juli: Ik schrijf dit bericht om even mijn ei kwijt te kunnen. :'(

Update:
Het verhaal gaat verder:
22 Juli: Maar weer eens gebeld. Een vriend van mij had een modem die ik kon lenen, aangezien er al wel een verbinding actief was upc gebeld om deze modem aan te melden. Hierbij duidelijk vermeld dat ik alsnog het hele pakket moet ontvangen. Mediabox etc. Dit was geen probleem en de volgende dag kon ik internetten.

26 Juli: Maar weer eens gebeld. Waar blijft mijn pakket met Mediabox/ modem etc.
Medewerker UPC: Menneer uw bestelling is geannuleerd omdat u alles al in uw bezit heeft.

-----------------------------------------doodse stilte-------------------------------------

26 Juli: woorden die ik gebruikt heb zullen hier niet herhaald worden.
26 Juli: Hierop na heel wat geblaat met upc maar opnieuw de modem en het hele pakket opnieuw laten toesturen.

02-08: Maar weer eens gebeld. Zojuist nadat 3x daarvoor de verbinding werd verbroken iemand aan de lijn gekregen. Maar natuurlijk weet die van niets.
"Meneer....u moet alles al in huis hebben?!" Ik zie hier staan dat u al een modem in gebruik heeft/

02-08: Ik ben doorverbonden met de klantenservice. Dit gaat leuk worden! Vandaag gaat UPC zijn meest volhoudende klant verliezen aan KPN ! ja, je leest het goed.....KPN !

Update:
02-08: Zojuist het gesprek afgerond. Ik krijg een soort persoonlijke begeleiding van UPC ! haha!
Mijn gehele klantgeschiedenis zal verwijderd worden. Hierop zal dan alles opnieuw worden besteld. Op deze manier verwacht UPC dat alles deze keer wel goed moet lopen. Een soort schone lei.
Ook zal ik van alle veranderingen constant op de hoogte worden gehouden.

Zal het nu goedgaan? ik ben benieuwd. Zodra er nieuws is zal ik weer een update brengen.

Update:
06-08: Nog niets gehoord van mijn "personal coach" ik ben benieuwd hoe dit nu weer gaat lopen!

Update:
07-08: Zojuist is mijn internetverbinding weg gevallen, ik ben nu dus weer bij af. Ik hoop dat dit te maken heeft met het opnieuw instellen van mijn gehele bestelling want anders breekt mijn klomp.

Update:
08-08: UPC gebeld. Zij konden bevestigen dat het pakket conform afspraak is verwijderd van mijn naam. Alleen konden zij niet bevestigen dat er een nieuw pakket in bestelling is. Als dit maar goed komt.
 
Hopelijk wat opgelucht !!

Erg vervelend voor je, maar hoe komt het dat het op het verkeerde adrs afgeleevrd wordt ?
Fout van upc of bezorgdienst ? Als je bestelt, laat ze desnoods het adres aan je voorlezen.

Mocht het 2x op hetzelfde adres geweigerd worden, en het is je buurman o.i.d. zou ik aan hun vragen om niet te weigeren en jou te informeren of ze door te sturen naar jouw adres.

Maar leuk is anders, zeker als je al 3 weken wacht
 
Ik heb de 1e keer dat het mis ging gelijk duidelijk mijn adres door gegeven en voor laten lezen.
Het probleem ligt bij de Bezorger van TNT die op één of andere manier mijn huis niet kan vinden. (moeilijk is het niet)

Ik weet niet bij welk huis de postbode het pakket steeds probeert af te leveren. Omdat ik ook in een drukke wijk woon is het onmogelijk om de hele buurt langs te gaan om te vragen wie mijn modem steeds krijgt aangeboden.

Ik denk dat we hier te maken hebben (met alle respect) met een ontzettend domme postbode die blijkbaar denkt dat huisnummer 100 een ander huis in mijn straat is. En als hij dan krijgt te horen dat hij verkeerd zit, kijkt hij blijkbaar ook niet verder! :o
 
rvlietstra zei:
Ik heb de 1e keer dat het mis ging gelijk duidelijk mijn adres door gegeven en voor laten lezen.
Het probleem ligt bij de Bezorger van TNT die op één of andere manier mijn huis niet kan vinden. (moeilijk is het niet)
is het dan ook niet verstandig om contact op te nemen met de klantenservice van TNT ?, en deze klacht voor te leggen ?
Zodat voortaan pakketten misschien wel goed geleverd worden. Als je een track en trace nummer van upc kan krijgen, is dit makkelijker voor tnt om uit te zoeken.

Dus: niet fout van upc, maar fout Tnt
 
rvlietstra kan je eventueel niet naar een UPC shop?
Zij kunnen direct alle diensten aan jou meegeven.

Verder snap ik de TNT bezorger niet helemaal, als hij een pakket bij iemand levert staat er nog altijd een adres etc op, degene die dus jou pakket aangeboden krijgt ziet lijkt mij duidelijk dat het niet voor hun is maar voor een ander adres.

Het probleem ligt dus niet aan UPC maar aan TNT.
TNT mag dit pakket afleveren bij jou buren.

Ojaa probeer eens een abonnement aftesluiten bij:

t for telecom
Hoofdstraat 64
7311KE Apeldoorn
UPC Breedband Internet/UPC Digital TV/UPC Digitale Telefonie


The Phone House
Hoofdstraat 65
7311JV Apeldoorn
UPC Breedband Internet/UPC Digital TV/UPC Digitale Telefonie


Scheer&Foppen Apeldoorn
Oranjerie 371
7311WS Apeldoorn



BCC Apeldoorn
Europaweg 164
7336AR Apeldoorn
UPC Breedband Internet/UPC Digital TV/UPC Digitale Telefonie


It's
Oranjerie 351
7311WS Apeldoorn
UPC Breedband Internet/UPC Digital TV/UPC Digitale Telefonie

Hun hebben helaas geen pakketten die jij direct kan meenemen, maar je krijgt wel een bevestiging etc.
Misschien dat het dan wel goed komt.
 
Zit er geen UPC winkel in de buurt? Krijg je meteen alles mee en binnen een dag ben je online.
 
SveNRG zei:
Zit er geen UPC winkel in de buurt? Krijg je meteen alles mee en binnen een dag ben je online.
SveNRG laat ik dit nou net allemaal hebben uitgezocht voor het persoon hierboven.
de persoon bevind zich in Apeldoorn, geen UPC winkel aanwezig.
UPC winkels:"

UPC Center Almere
Bezoek de Kinderpret parade met Spongebob en vlinder van BabyTV
Woensdag 21 juli 13.00 – 16.00 uur. Meer informatie
Traverse 5
Openingstijden
Maandag 13.00 - 18.00 uur
Dinsdag t/m vrijdag 9.30 - 18.00 uur
Donderdag 9.30 - 21.00 uur
Zaterdag 9.30 - 17.00 uur
Zondag alleen Koopzondag open

UPC Center Amsterdam Kabelweg
Kabelweg 51
Openingstijden
Maandag 10.00 - 17.30 uur
Dinsdag t/m vrijdag 9.00 - 17.30 uur
Zaterdag en zondag gesloten

UPC Center Amsterdam Ceintuurbaan
Ceintuurbaan 117
Openingstijden
Maandag 12.00 - 18.00 uur
Dinsdag t/m vrijdag 9.30 - 18.00 uur
Donderdag 9.30 - 21.00 uur
Zaterdag 9.30 - 17.00 uur

UPC Center Arnhem
Bezoek de Kinderpret parade met Kai-Lan en vlinder van Baby TV
Woensdag 28 juli 13.00 – 16.00. Meer informatie
Koningstraat 73
Openingstijden
Maandag 13.00 - 18.00 uur
Dinsdag t/m vrijdag 9.30 - 18.00 uur
Donderdag 9.30 - 21.00 uur
Zaterdag 9.30 - 17.00 uur
Koopzondag is iedere 1e zondag van de maand van 12.00 tot 17.00 uur

UPC Center Eindhoven
Bezoek de Kinderpret parade met Four Arms van Ben 10
Donderdag 29 juli 13.00 – 16.00. Meer informatie
Jan van Lieshoutstraat 36
Openingstijden
Maandag 13.00 - 18.00 uur
Dinsdag t/m donderdag 9.30 - 18.00 uur
Vrijdag 9.30 - 21.00 uur
Zaterdag 9.30 - 17.00 uur
Koopzondag is iedere 1e zondag van de maand van 12.00 tot 17.00 uur

UPC Center Nijmegen
Takenhofplein 1
Openingstijden
Maandag 10.30 - 18.00 uur
Dinsdag t/m vrijdag 9.30 - 18.00 uur
Zaterdag en zondag gesloten

UPC Center Haarlem
Bezoek de Kinderpret parade met Dora
Donderdag 22 juli 13.00 – 16.00. Meer informatie
Grote Houtstraat 133
Openingstijden
Maandag 12.00 - 18.00 uur
dinsdag t/m vrijdag 9.30 - 18.00 uur
Donderdag 9.30 - 21.00 uur
Zaterdag 9.30 - 17.00 uur
Koopzondag is iedere 1e zondag van de maand van 12.00 tot 17.00 uur

UPC Center Leeuwarden
Bezoek de Kinderpret parade met Diego en vlinder van BabyTV
Donderdag 15 juli 13.00 – 16.00. Meer informatie
Ruiterskwartier 127
Openingstijden
Maandag 13.00 - 18.00 uur
Dinsdag t/m vrijdag 9.30 - 18.00 uur
Donderdag 9.30 - 21.00 uur
Zaterdag 9.30 - 17.30 uur
Koopzondag is iedere laatste zondag van de maand van 13.00 tot 17.00 uur

UPC Center Rotterdam Lijnbaan
Bezoek de Kinderpret parade met Bob de Bouwer en Four Arms van Ben 10
Woensdag 21 juli 13.00 – 16.00. Meer informatie
Lijnbaan 117
Openingstijden
Maandag 12.00 - 18.00 uur
Dinsdag t/m donderdag 9.30 - 18.00 uur
Vrijdag 9.30 - 21.00 uur
Zaterdag 9.30 - 18.00 uur
Zondag 12.00 - 17.00 uur

UPC Center Rotterdam Zuidplein
Bezoek de Kinderpret parade met Bob de Bouwer en vlinder van BabyTV
Woensdag 14 juli 13.00 – 16.00. Meer informatie
Zuidplein Hoog 441
Openingstijden
Maandag 12.00 - 17.30 uur
Dinsdag t/m donderdag 9.00 - 17.30 uur
Vrijdag 9.00 - 21.00 uur
Zaterdag 9.30 - 17.00 uur
Zondag 12:00 - 17.00 uur
 
Het kan wel lekker fout bij TNT zijn, maar het is UPC die met TNT de aflevering regelt. Bij meerdere malen fout is het toch aan UPC om hier even melding van te doen dat het ze klanten kost ..
 
@MrFloris,

Dat zou je denken inderdaad maar TNT post moet het pakket zelf bij het juiste adres afleveren.
Zoals ik al eerder zou, als hij verkeerd staat kan ieder persoon het juiste adres zien.
Staat altijd op de doos!
 
Ik wacht al van 25 mei op een kabel die het mogelijk zou moeten maken om Rtl4en5 in HD te ontvangen.Al 4 keer gebeld, wordt iedere keer opnieuw verzonden, tot vandaag nog niets ontvangen, begint nu een beetje ongeduldig te worden. >:(
 
Terug
Bovenaan