R
rvlietstra
Hier mijn ervaring met UPC in chronologische volgorde:
29 Juni: Op internet als nieuwe klant UPC TV/Internet/Telefonie besteld.
29 Juni: Bevestiging gekregen via E-mail.
5 Juli: Maar eens gebeld waar het pakketje bleef.
5 Juli: Wordt mij verteld dat ik niet in het systeem bekend ben bij UPC.
5 Juli:
Na een niet zo gezellig gesprek: Telefonisch opnieuw aangemeld als nieuwe klant met TV/Internet/Telefonie.
14 Juli: Maar weer eens gebeld waar het pakketje bleef.
14 Juli: Medewerker klantenservice verteld mij dat het pakket 2 dagen eerder aangeboden is op een ander (dus verkeerd) adres.
14 Juli: Medewerker klantenservice verteld mij dat het pakket daarop gelijk Retour Afzender is gestuurd en dat daarmee mijn bestelling is geannuleerd.
14 Juli: Medewerker klantenservice verteld mij dat ik opnieuw TV/Internet/Telefonie zal moeten bestellen.
14 Juli: (ik ontzettend
pissig) Opnieuw alles telefonisch besteld bij medewerker Verkooplijn.
21 Juli: Maar weer eens gebeld waar het pakketje bleef.
21 Juli: Medewerker klantenservice verteld mij dat het pakket 1 dag eerder aangeboden is op een ander (dus verkeerd) adres.
21 Juli: Medewerker klantenservice verteld mij dat het pakket daarop gelijk Retour Afzender is gestuurd en dat daarmee mijn bestelling is geannuleerd.
21 Juli: Medewerker klantenservice verteld mij dat ik opnieuw TV/Internet/Telefonie zal moeten bestellen.
21 Juli: (ik heet van
Woede) Opnieuw alles telefonisch besteld bij medewerker Verkooplijn onder de voorwaarde dat er op de verzending wordt aanggeven dat het pakket op het juiste adres wordt afgeleverd en niet ergens anders wordt aangeboden.
22 Juli: Ik schrijf dit bericht om even mijn ei kwijt te kunnen. :'(
Update:
Het verhaal gaat verder:
22 Juli: Maar weer eens gebeld. Een vriend van mij had een modem die ik kon lenen, aangezien er al wel een verbinding actief was upc gebeld om deze modem aan te melden. Hierbij duidelijk vermeld dat ik alsnog het hele pakket moet ontvangen. Mediabox etc. Dit was geen probleem en de volgende dag kon ik internetten.
26 Juli: Maar weer eens gebeld. Waar blijft mijn pakket met Mediabox/ modem etc.
Medewerker UPC: Menneer uw bestelling is geannuleerd omdat u alles al in uw bezit heeft.
-----------------------------------------doodse stilte-------------------------------------
26 Juli: woorden die ik gebruikt heb zullen hier niet herhaald worden.
26 Juli: Hierop na heel wat geblaat met upc maar opnieuw de modem en het hele pakket opnieuw laten toesturen.
02-08: Maar weer eens gebeld. Zojuist nadat 3x daarvoor de verbinding werd verbroken iemand aan de lijn gekregen. Maar natuurlijk weet die van niets.
"Meneer....u moet alles al in huis hebben?!" Ik zie hier staan dat u al een modem in gebruik heeft/
02-08: Ik ben doorverbonden met de klantenservice. Dit gaat leuk worden! Vandaag gaat UPC zijn meest volhoudende klant verliezen aan KPN ! ja, je leest het goed.....KPN !
Update:
02-08: Zojuist het gesprek afgerond. Ik krijg een soort persoonlijke begeleiding van UPC ! haha!
Mijn gehele klantgeschiedenis zal verwijderd worden. Hierop zal dan alles opnieuw worden besteld. Op deze manier verwacht UPC dat alles deze keer wel goed moet lopen. Een soort schone lei.
Ook zal ik van alle veranderingen constant op de hoogte worden gehouden.
Zal het nu goedgaan? ik ben benieuwd. Zodra er nieuws is zal ik weer een update brengen.
Update:
06-08: Nog niets gehoord van mijn "personal coach" ik ben benieuwd hoe dit nu weer gaat lopen!
Update:
07-08: Zojuist is mijn internetverbinding weg gevallen, ik ben nu dus weer bij af. Ik hoop dat dit te maken heeft met het opnieuw instellen van mijn gehele bestelling want anders breekt mijn klomp.
Update:
08-08: UPC gebeld. Zij konden bevestigen dat het pakket conform afspraak is verwijderd van mijn naam. Alleen konden zij niet bevestigen dat er een nieuw pakket in bestelling is. Als dit maar goed komt.
29 Juni: Op internet als nieuwe klant UPC TV/Internet/Telefonie besteld.
29 Juni: Bevestiging gekregen via E-mail.
5 Juli: Maar eens gebeld waar het pakketje bleef.
5 Juli: Wordt mij verteld dat ik niet in het systeem bekend ben bij UPC.
5 Juli:
Na een niet zo gezellig gesprek: Telefonisch opnieuw aangemeld als nieuwe klant met TV/Internet/Telefonie.14 Juli: Maar weer eens gebeld waar het pakketje bleef.
14 Juli: Medewerker klantenservice verteld mij dat het pakket 2 dagen eerder aangeboden is op een ander (dus verkeerd) adres.
14 Juli: Medewerker klantenservice verteld mij dat het pakket daarop gelijk Retour Afzender is gestuurd en dat daarmee mijn bestelling is geannuleerd.
14 Juli: Medewerker klantenservice verteld mij dat ik opnieuw TV/Internet/Telefonie zal moeten bestellen.
14 Juli: (ik ontzettend
pissig) Opnieuw alles telefonisch besteld bij medewerker Verkooplijn.21 Juli: Maar weer eens gebeld waar het pakketje bleef.
21 Juli: Medewerker klantenservice verteld mij dat het pakket 1 dag eerder aangeboden is op een ander (dus verkeerd) adres.
21 Juli: Medewerker klantenservice verteld mij dat het pakket daarop gelijk Retour Afzender is gestuurd en dat daarmee mijn bestelling is geannuleerd.
21 Juli: Medewerker klantenservice verteld mij dat ik opnieuw TV/Internet/Telefonie zal moeten bestellen.
21 Juli: (ik heet van
Woede) Opnieuw alles telefonisch besteld bij medewerker Verkooplijn onder de voorwaarde dat er op de verzending wordt aanggeven dat het pakket op het juiste adres wordt afgeleverd en niet ergens anders wordt aangeboden.22 Juli: Ik schrijf dit bericht om even mijn ei kwijt te kunnen. :'(
Update:
Het verhaal gaat verder:
22 Juli: Maar weer eens gebeld. Een vriend van mij had een modem die ik kon lenen, aangezien er al wel een verbinding actief was upc gebeld om deze modem aan te melden. Hierbij duidelijk vermeld dat ik alsnog het hele pakket moet ontvangen. Mediabox etc. Dit was geen probleem en de volgende dag kon ik internetten.
26 Juli: Maar weer eens gebeld. Waar blijft mijn pakket met Mediabox/ modem etc.
Medewerker UPC: Menneer uw bestelling is geannuleerd omdat u alles al in uw bezit heeft.
-----------------------------------------doodse stilte-------------------------------------
26 Juli: woorden die ik gebruikt heb zullen hier niet herhaald worden.
26 Juli: Hierop na heel wat geblaat met upc maar opnieuw de modem en het hele pakket opnieuw laten toesturen.
02-08: Maar weer eens gebeld. Zojuist nadat 3x daarvoor de verbinding werd verbroken iemand aan de lijn gekregen. Maar natuurlijk weet die van niets.
"Meneer....u moet alles al in huis hebben?!" Ik zie hier staan dat u al een modem in gebruik heeft/
02-08: Ik ben doorverbonden met de klantenservice. Dit gaat leuk worden! Vandaag gaat UPC zijn meest volhoudende klant verliezen aan KPN ! ja, je leest het goed.....KPN !
Update:
02-08: Zojuist het gesprek afgerond. Ik krijg een soort persoonlijke begeleiding van UPC ! haha!
Mijn gehele klantgeschiedenis zal verwijderd worden. Hierop zal dan alles opnieuw worden besteld. Op deze manier verwacht UPC dat alles deze keer wel goed moet lopen. Een soort schone lei.
Ook zal ik van alle veranderingen constant op de hoogte worden gehouden.
Zal het nu goedgaan? ik ben benieuwd. Zodra er nieuws is zal ik weer een update brengen.
Update:
06-08: Nog niets gehoord van mijn "personal coach" ik ben benieuwd hoe dit nu weer gaat lopen!
Update:
07-08: Zojuist is mijn internetverbinding weg gevallen, ik ben nu dus weer bij af. Ik hoop dat dit te maken heeft met het opnieuw instellen van mijn gehele bestelling want anders breekt mijn klomp.
Update:
08-08: UPC gebeld. Zij konden bevestigen dat het pakket conform afspraak is verwijderd van mijn naam. Alleen konden zij niet bevestigen dat er een nieuw pakket in bestelling is. Als dit maar goed komt.
