L
la.foekens
Sinds twee weken hebben we draadloos internet (50 MB) van UPC. De Cisco EPC3925 bevindt zich beneden in de meterkast. Onze laptops doen het goed zolang we in de buurt van de meterkast zitten. Onze vaste computer staat op de eerste verdieping en aan de andere kant van ons nieuwbouwhuis en daar hebben we maximaal "twee streepjes" ontvangst. Geregeld valt de verbinding helemaal weg. In de computer zit een wifi dongle op advies van de eerste monteur. Dit werkte niet voldoende, ook een sterkere adapter (dualband USB adapter 300N) geeft geen beter ontvangst.
De tweede monteur heeft geprobeerd een Linksys WAP54G te installeren, (deze hadden we toevallig in huis) dit lukte om onbekende reden niet. Ik ben zelf geen deskundige. Een vaste kabel is geen optie en de vaste computer verplaatsen ook niet.
Het KPN modem stond voorheen naast de computer en dit werkte perfect. Wie heeft een oplossing, de tweede monteur noemde Netgeaer WND3700. Alvast dank voor reacties.
De tweede monteur heeft geprobeerd een Linksys WAP54G te installeren, (deze hadden we toevallig in huis) dit lukte om onbekende reden niet. Ik ben zelf geen deskundige. Een vaste kabel is geen optie en de vaste computer verplaatsen ook niet.
Het KPN modem stond voorheen naast de computer en dit werkte perfect. Wie heeft een oplossing, de tweede monteur noemde Netgeaer WND3700. Alvast dank voor reacties.
