A
Achillias
Hallo mensen,
Afgelopen maandag heb ik via de upc center een pakket afgesloten voor de 3 in 1 diensten. Er werd mij toen echter verteld dat ik binnen 24 uur online zou zijn en gebruik zou kunnen maken van de fiber verbinding. Na bijna 3 dagen wachten is dit echter dit nog steeds niet het geval. Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen? Zou iemand van UPC er misschien naar kunnen kijken? Ik heb namelijk KPN opgezegd en zit binnenkort zonder internet.
Daarnaast vroeg ik mij af: of ik de modem, die ik gekregen heb in het pakket nog kan omwisselen, bij de upc center waar ik het pakket vandaan heb. Ik heb blijkbaar de draadloze thomson modem meegekregen, maar nu ik dit forum zo bekijk kan ik die beter links laten liggen en voor de Cisco gaan. Is dit mogelijk en hebben zij die modem wel in het assortiment staan.
Afgelopen maandag heb ik via de upc center een pakket afgesloten voor de 3 in 1 diensten. Er werd mij toen echter verteld dat ik binnen 24 uur online zou zijn en gebruik zou kunnen maken van de fiber verbinding. Na bijna 3 dagen wachten is dit echter dit nog steeds niet het geval. Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen? Zou iemand van UPC er misschien naar kunnen kijken? Ik heb namelijk KPN opgezegd en zit binnenkort zonder internet.
Daarnaast vroeg ik mij af: of ik de modem, die ik gekregen heb in het pakket nog kan omwisselen, bij de upc center waar ik het pakket vandaan heb. Ik heb blijkbaar de draadloze thomson modem meegekregen, maar nu ik dit forum zo bekijk kan ik die beter links laten liggen en voor de Cisco gaan. Is dit mogelijk en hebben zij die modem wel in het assortiment staan.
. Dat er nu wel is. Vervelend dit.