• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe klant in de kou!

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

Niels37

Beste,

vorige week vrijdag was het zover....... monteur komt langs om te installeren ( guidion).
helaas geen signaal op kabel , dus kon niets doen......kan gebeuren.
Monteur zou Ziggo om storingsmonteur vragen, en als ik dinsdag nog niets gehoord had dan moest ik zelf even bellen .............dat helaas moeten doen.
zover zo goed......afspraak gemaakt via klantenservice voor donderdag 8 november ( 9 novemer heb ik nl niets meer , een overlap van een week om van KPN naar ziggo over te stappen lijkt mij toch ruim voldoende vandaag de dag).

8 november ......om 15.30 nog niemand gezien dus gebeld met klantenservice....
lang verhaal kort te houden na diverse keren gebeld te hebben met ziggo:
er komt maandog of dinsdag pas iemand langs..............nouja zeg!!!

Conclusie : ik had nooit moeten overstappen naar ziggo.

Indien dit as dinsdag niet is opgelost ( er is tevens ook een spoedopdracht van gemaakt , na weer een keer bellen, misschien zaterdag vandaag dus), dan ga ik de boel opzeggen wegens niet leveren van diensten.

Iemand van webcare die hier nog wat mee kan ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan