Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb net van chello een nieuwe kabelmodem gekregen (motorola SB5100E). Samen met AIPORT extreme werkt het niet meer. Ik weet dat het ligt aan een niet identiek MAC adres. Maar AIPORT laat niet toe het MAC adres te veranderen. WAT NU
Ik vind het vreemd dat de AIRport (Apple router) geen mogelijkheid heeft om het mac adres te veranderen.
Nieuwe aansluiting.
Je sluit de router gewoon aan en meld je nu via provisioning.upc.nl aan. Nu wordt het mac adres van de router bij Chello genoteerd. Bestaande aansluiting.
Als er bij Chello al een macadres gemeld is, dan sluit je alles aan zoals beschreven en belt de helpdesk met de mededeling dat je een nieuwe netwerkkaaart hebt geinstalleerd. Of nieuwe pc hebt.
Chello geeft vervolgens alles vrij en jij kunt nu opnieuw aanmelden en dan wordt het mac adres van de router gebruikt.