Op dit moment lukt het niet een installatie op een pc met windows XP (engels) aan de praat te kijgen met Chello.
Het USB modem Motorola SB5100 is aangesloten en schijnt goed te fucntioneren (op het standby lampje na die licht niet op bij gebruik)
Op de status/configuratie pagina 192.168.100.1 staat de status en log staat:
Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing
De chello cd gaat goed met invullen, daarna stopt deze bij het verbinden.
(pc en modem uit en aan geweest etc.)
Helpdesk geeft aan dat het modem langer aangesloten moet zijn en dat ik dus moet wachten tot morgen...
Wat gaat hier nu fout?
Het USB modem Motorola SB5100 is aangesloten en schijnt goed te fucntioneren (op het standby lampje na die licht niet op bij gebruik)
Op de status/configuratie pagina 192.168.100.1 staat de status en log staat:
Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing
De chello cd gaat goed met invullen, daarna stopt deze bij het verbinden.
(pc en modem uit en aan geweest etc.)
Helpdesk geeft aan dat het modem langer aangesloten moet zijn en dat ik dus moet wachten tot morgen...
Wat gaat hier nu fout?
? lol
ik doe altijd de stroom van de modem af, resetten, of modem rebooten. Mischien werkt dat wel 