S
Sogan
Wil graag overstappen naar "alles in 1"
Momenteel "internet plus bellen" (oude planet).
Modem hiervan zit boven.
Mijn vraag is; wat komt waar ? Gaat het Ziggo modem naar boven ? (heb geen stopcontact in meterkast waar kabel binnenkomt).
Waar komt de rest van de hardware ? signaal verdeler etc etc.
Heb een vrouw die nogal van verandering houd in de woonkamer, dus TV staat nooit op dezelfde plek.
Bedankt voor jullie reactie
Momenteel "internet plus bellen" (oude planet).
Modem hiervan zit boven.
Mijn vraag is; wat komt waar ? Gaat het Ziggo modem naar boven ? (heb geen stopcontact in meterkast waar kabel binnenkomt).
Waar komt de rest van de hardware ? signaal verdeler etc etc.
Heb een vrouw die nogal van verandering houd in de woonkamer, dus TV staat nooit op dezelfde plek.
Bedankt voor jullie reactie
.