• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe indeling webmail

  • Onderwerp starter Onderwerp starter LawOfTheStraw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

LawOfTheStraw

Ik ging net richting de webmail van UPC en kwam terecht in een geheel vernieuwde omgeving. Het is even wennen maar ik denk dat het wel een hele verbetering is t.o.v. de oude versie. Je hebt nu ook 5GB opslag in je mail en je kan bestanden tot 100MB versturen.
Moet nu alleen nog even uitzoeken hoe ik mijn alias accounts toe kan voegen
 
LawOfTheStraw zei:
Ik ging net richting de webmail van UPC en kwam terecht in een geheel vernieuwde omgeving. Het is even wennen maar ik denk dat het wel een hele verbetering is t.o.v. de oude versie. Je hebt nu ook 5GB opslag in je mail en je kan bestanden tot 100MB versturen.
Moet nu alleen nog even uitzoeken hoe ik mijn alias accounts toe kan voegen

alias toevoegen kan via account beheer dacht ik.
https://www.upc.nl/klantenservice/internet_accountbeheer/
 
Had ik geprobeerd maar kreeg toen een foutmelding. Wilde dat account alleen maar toevoegen omdat ik er via de hoofdpagina niet mee kwam ingelogd. Maar probeerde het net nog een keer en toen lukte het wel dus toevoegen is niet meer nodig.
 
Ziet er iedergeval goed uit, nu maar hopen dat ze de mail servers zelf ook gefixt hebben, anders heeft het nog weinig nut :)
 
Inloggen op de nieuwe webmail lukt niet (verkeerd wachtwoord-melding) terwijl ik op de oude webmail gewoon kan inloggen
 
Is inderdaad vernieuwd ;)

Alleen dat gebruikte ik al een tijdje op mijn eigen website.
 
Arnold zei:
Inloggen op de nieuwe webmail lukt niet (verkeerd wachtwoord-melding) terwijl ik op de oude webmail gewoon kan inloggen
Ik heb precies hetzelfde, het is misschien even wachten tot alles is door gevoerd.
UPC is niet zo snel.

edit: Net even ingelogd via accountbeheer en afgemeld en nu gaat het wel.
Ziet er goed uit.
 
Arnold zei:
Inloggen op de nieuwe webmail lukt niet (verkeerd wachtwoord-melding) terwijl ik op de oude webmail gewoon kan inloggen

Hier dezelfde melding, moet zeker nog overgezet worden.
Ik zag wel bij "meer informatie" dat je 150 Mb online opslag hebt.
Is dat een soort cloud opslag?
 
blackjack zei:
Ik zag wel bij "meer informatie" dat je 150 Mb online opslag hebt.

Hmm, ik zie hier 300MB staan...

29-1-2013 14-45-22.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Arnold zei:
Inloggen op de nieuwe webmail lukt niet (verkeerd wachtwoord-melding) terwijl ik op de oude webmail gewoon kan inloggen

Hier bij het zelfde
heb inmiddels wel een e-mail ontvangen van UPC met de wijzigingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan