T
TVerm
ik heb nadat ik UPC had laten weten toch al geruime tijd last te hebben van problemen vandaag een nieuwe Horizon gekregen.
de oude box had last van wifi uitval erg lang wachten op verbindingen na aan en uit schakelen en vaak ook wegvallen van geluid.
Internet en telefonie over de box nog nooit problemen gehad.
Ik heb de nieuwe box aangesloten en de installatie verliep vlekkeloos.
maar na een zenderwissel van Fox naar NPO1 bevroor het beeld.
Internet en telefoon bleven gewoon werken.
Helaas na aan en uitzetten werd het probleem steeds erger dwz nu bevroor het beeld om de 5 minuten.
Kortom harde reset gedaan , aan uit knop en daarna standby knop ingedrukt houden waarna hij weer opnieuw installeert naar 100% etc.
Daarna weer drie kwartier kunnen kijken en ja hoor weer hetzelfde en daarna beeld zelfs spontaan op zwart.
Tijdens zo een uitval blijft mijn internet, want dat heb ik natuurlijk even geprobeerd, gewoon 120 mbs pompen en de telefoon wetkt ook prima.
Kortom ik ben met deze nieuwe box een stuk verder van huis dan de vorige want dat geen tv kijken heb ik dus in meer dan drie jaar nog nooit gehad.
Een medewerker wist mij te melden dat het voor 100% zeker de bekabeling van de muur naar de box was.
Erg logisch dat dan alles behalve de tv blijft werken.
Ik weet vrijwel zeker dat dit niet zo is.
Buiten dat de box aangeeft dat alle signalen uitstekend zijn is mijn bekabeling nog nooit het probleem geweest ook de monteur mat alles als zijnde perfect.
Ik ben bang dat ik voorgelogen of om het wat vriendelijker te stellen aan het lijntje word gehouden door UPC.
Ze zullen nooit toegeven dat deze problemen bekend zijn maar als ik ga Googelen kom ik wel erg veel mensen tegen met dit soort problemen en velen daarvan zijn al veel verder gegaan dan ik en hebben nog steeds geen oplossing voor hun problemen.
Ik vrees dat ik bij het kleine percentage onoplosbare gevallen hoor en ondanks dat ik vriendelijk word geholpen toch geen oplossing aangeboden ga krijgen.
Ik heb ook weinig zin om als eensoort probleemoplosser voor UPC te gaan fungeren daar heb ik eenvoudigweg de tijd en zin niet voor en in.
Ik ben bang dat ik mij dus zal moeten gaan orienteren op een andere provider wat ik hoogstwaarschijnlijk nu ook ga doen.
Ik denk aan KPN en ja ik weet dat er ook veel mensen met problemen zijn bij deze provider.
Maar ik kan en wil niet langer afwachten ik wil gewoon tv kijken en dat kan nu dus in ieder geval niet dus veel erger kan het niet worden.
Zonde alleen van mijn 120mbs abo bij Powernews.
de oude box had last van wifi uitval erg lang wachten op verbindingen na aan en uit schakelen en vaak ook wegvallen van geluid.
Internet en telefonie over de box nog nooit problemen gehad.
Ik heb de nieuwe box aangesloten en de installatie verliep vlekkeloos.
maar na een zenderwissel van Fox naar NPO1 bevroor het beeld.
Internet en telefoon bleven gewoon werken.
Helaas na aan en uitzetten werd het probleem steeds erger dwz nu bevroor het beeld om de 5 minuten.
Kortom harde reset gedaan , aan uit knop en daarna standby knop ingedrukt houden waarna hij weer opnieuw installeert naar 100% etc.
Daarna weer drie kwartier kunnen kijken en ja hoor weer hetzelfde en daarna beeld zelfs spontaan op zwart.
Tijdens zo een uitval blijft mijn internet, want dat heb ik natuurlijk even geprobeerd, gewoon 120 mbs pompen en de telefoon wetkt ook prima.
Kortom ik ben met deze nieuwe box een stuk verder van huis dan de vorige want dat geen tv kijken heb ik dus in meer dan drie jaar nog nooit gehad.
Een medewerker wist mij te melden dat het voor 100% zeker de bekabeling van de muur naar de box was.
Erg logisch dat dan alles behalve de tv blijft werken.
Ik weet vrijwel zeker dat dit niet zo is.
Buiten dat de box aangeeft dat alle signalen uitstekend zijn is mijn bekabeling nog nooit het probleem geweest ook de monteur mat alles als zijnde perfect.
Ik ben bang dat ik voorgelogen of om het wat vriendelijker te stellen aan het lijntje word gehouden door UPC.
Ze zullen nooit toegeven dat deze problemen bekend zijn maar als ik ga Googelen kom ik wel erg veel mensen tegen met dit soort problemen en velen daarvan zijn al veel verder gegaan dan ik en hebben nog steeds geen oplossing voor hun problemen.
Ik vrees dat ik bij het kleine percentage onoplosbare gevallen hoor en ondanks dat ik vriendelijk word geholpen toch geen oplossing aangeboden ga krijgen.
Ik heb ook weinig zin om als eensoort probleemoplosser voor UPC te gaan fungeren daar heb ik eenvoudigweg de tijd en zin niet voor en in.
Ik ben bang dat ik mij dus zal moeten gaan orienteren op een andere provider wat ik hoogstwaarschijnlijk nu ook ga doen.
Ik denk aan KPN en ja ik weet dat er ook veel mensen met problemen zijn bij deze provider.
Maar ik kan en wil niet langer afwachten ik wil gewoon tv kijken en dat kan nu dus in ieder geval niet dus veel erger kan het niet worden.
Zonde alleen van mijn 120mbs abo bij Powernews.
