• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

nieuwe hd kanalen???

  • Onderwerp starter Onderwerp starter manfred!
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik las hier dat er begin september wat zou gaan veranderen, misschien komen er dan meerdere HD kanalen bij, die ruimte is er immers nu ook al, MTV HD schijnt binnenkort te gaan starten. Dat zou dan een welkome toevoeging zijn, Voom HD zou ook een leuke toevoeging zijn.
 
nieuwe hd kanalen

Hoe kom je erbij dat dit per september gaat gebeuren. Ik dacht dat medio 2009 de publieke zenders in HD gaan uitzenden. Of weet iemand anders hier meer van??:cry::cry:
 
nee per september zouden er veranderingen komen. De nl 123 starten pas op 1 januari 2009 in HD.
 
Volgens mij krijgen we pas medio jan. 2009 3 HD zenders Ned. 1,2,3 HD en niet in sept. a.s. Wel jammer dat Ziggo na 24 aug. met Ned1HD stopt. Had liever gezien dat dit kanaal gewoon bleef. Want upscallen naar 720p geeft al een veel beter plaatjes dan de 576i standaard.

Maar we moeten even geduld hebben tot jan. 2009 en dan maar hopen dat die commercielle zenders ook mee gaan, al was het eerst gewoon in 720P.

Mischien dat annoniem nog nieuws heeft?
 
Want upscallen naar 720p geeft al een veel beter plaatjes dan de 576i standaard.

Dan heeft je TV kennelijk een slechte scaler, want ik zie echt geen enkel verschil bij SD uitzendingen tussen Nederland 1 normaal en Ned 1 HD.

Al kan dat bij mij overigens liggen aan het feit dat er een AV receiver tussen zit die ook aan upscaling doet.
 
Wel jammer dat ziggo na 24 aug. met Ned1HD stopt. Had liever gezien dat dit kanaal gewoon bleef. Want upscallen naar 720p geeft al een veel beter plaatjes dan de 576i standaard.
Je HD ontvanger upscalet het 576 signaal ook al, dus dat maakt niet zoveel uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan