En zie je dan bij apparaatbeheer een geel vraagteken staan? want dan zou je kunnen proberen om de driver handmatig te kunnen installeren
XP
https://www.microsoft.com/netherlands/artikelen/Techniek/drivers.aspx#5
------ VISTA/7
Stap 2: Het stuurprogramma handmatig installeren
Als u het juiste INF-bestand hebt gevonden, kunt u het nieuwe stuurprogramma handmatig installeren. Hiertoe gaat u als volgt te werk:
1. Klik op Start
Deze afbeelding samenvouwenDeze afbeelding uitklappen
knop Start
, klik met de rechtermuisknop op Computer en klik op Eigenschappen.
2. Klik in het deelvenster Taken op Apparaatbeheer.
Deze afbeelding samenvouwenDeze afbeelding uitklappen
Toegangsbeheer voor gebruikers-machtiging
Typ uw wachtwoord of klik op Doorgaan als er een melding verschijnt waarin u om een Administrator-wachtwoord of bevestiging wordt gevraagd.
3. Zoek in Apparaatbeheer naar het apparaat waarvoor u het stuurprogramma wilt installeren.
Opmerking Als u alle verborgen apparaten wilt weergeven, klikt u op Verborgen apparaten weergeven in het menu Beeld.
4. Klik met de rechtermuisknop op het apparaat en klik op Stuurprogramma bijwerken.
5. Klik achtereenvolgens op Op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken, Ik wil kiezen uit een lijst met apparaatstuurprogramma's op mijn computer en Bladeren.
6. Klik in het dialoogvenster Installeren vanaf schijf op Bladeren, zoek het INF-bestand van het stuurprogramma dat u wilt installeren en klik op Openen.
7. Voer de stappen van het dialoogvenster Stuurprogramma bijwerken - apparaatnaam uit om het stuurprogramma bij te werken.
--------