• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe functie HD recorder ook op normale recorder

  • Onderwerp starter Onderwerp starter dennus2009
  • Startdatum Startdatum
D

dennus2009

Hoi allemaal,

Ik las dat met een update voor de HD recorder er een nieuwe functie bij was.
2 programma's tegelijk opnemen, en nog 1 kijken.

Komt dit er ook voor de normale recorder?
Ik hoop het:D

Groetjes Dennis
 
Er zitten nu eenmaal geen drie tuners in de normale DVR dus zal deze extra funcite ook nooit komen.

Maar dankzij de nieuwe firmware in de gewone DVR is het wel geinig als je twee programma's opneemt die na elkaar worden uitgezonden als je de DVR standaar 5 minuten voor en 5 minuten na laat opnemen.
Voorheen kon dit niet maar nu wel, en je hebt meteen een overlap van 10 minuten.... ;)
 
Je kunt met de gewone DVR wel twee programma's tegelijkertijd opnemen indien je de mediabox op standby zet. Het is dus wel mogelijk om twee programma's tegelijkertijd op te nemen, maar een derde programma kijken gaat helaas niet...
 
sylvester(rr) zei:
Je kunt met de gewone DVR wel twee programma's tegelijkertijd opnemen indien je de mediabox op standby zet. Het is dus wel mogelijk om twee programma's tegelijkertijd op te nemen, maar een derde programma kijken gaat helaas niet...

Je hebt deels gelijk, maar je kan 2 tegelijk opnemen en 1 kijken, de 2 opnamens moeten dan wel op de zelfde stream zitten.
 
- de mogelijkheid tot het opnemen van twee programma's tegelijkertijd (terwijl je naar een derde programma kijkt)

Zitter er dan toch 3 tuners in de HD box die geactiveerd gaan worden?
 
syts zei:
- de mogelijkheid tot het opnemen van twee programma's tegelijkertijd (terwijl je naar een derde programma kijkt)

Zitter er dan toch 3 tuners in de HD box die geactiveerd gaan worden?

Er is al een update voor uitgerold in amsterdam :)
 
Devil-Strike.net zei:
Je hebt deels gelijk, maar je kan 2 tegelijk opnemen en 1 kijken, de 2 opnamens moeten dan wel op de zelfde stream zitten.
Technisch gezien kan dat inderdaad. Kan dat nu ook op de Thomson DVR?
 
Devil-Strike.net zei:
Je hebt deels gelijk, maar je kan 2 tegelijk opnemen en 1 kijken, de 2 opnamens moeten dan wel op de zelfde stream zitten.
Nu wordt het voor ons ook echt interessant om te weten wie bij elkaar in de stream zitten: heb je ddaarvan een link?
 
sylvester(rr) zei:
Technisch gezien kan dat inderdaad. Kan dat nu ook op de Thomson DVR?
Ik heb het net getest op mijn Thomson DVR: ik kan Nederland 1 en 2 (deze zitten op dezelfde stream) alleen tegelijkertijd opnemen mits ik de mediabox op standby zet.
 
Terug
Bovenaan