Nieuwe forum-icoontjes

Berichten
3.732
Internet
  1. Odido
Digitale TV
  1. Odido
Ik zie dat heel de index pagina veranderd is o.a grotere afbeeldingen

Ligt dit aan mij of is het echt zo

Hierbij een bijlage
 

Bijlagen

  • Chelloo.com veranderd.png
    Chelloo.com veranderd.png
    660 KB · Weergaven: 96
Re: Toch niet zo blij met de nieuwe forum-icoontjes

Klopt ik zag het ook!
Bij die plaatjes kan je zien of er een nieuw bericht is.
Hij is licht als er een nieuw bericht staat.
Hij is donkerder als er niks nieuws staat.

Ik bedoel hiermee de berichten die je niet gelezen hebt.

Goed gedaan René of Admin of Johnny54! ;D
 
Re: Toch niet zo blij met de nieuwe forum-icoontjes

Dat wist ik nog wel davy haha

Maar het ziet er wel mooi uit

Goed gedaan
 
Re: Toch niet zo blij met de nieuwe forum-icoontjes

Sorry, sorry, sorry, ik heb een klacht :embarassed:

Ik vind persoonlijk de verandering met de nieuwe topic-status-iconen (3 x woordwaarde bij Scrabble) niet voordelig uitwerken.

Nu zit ik met 3 verschillende iconen, een kleine grijze, en twee grote waarbij het kleurverschil niet overdreven groot is.

Ik ben gewend om op basis van de status het forum te lezen/bij te houden, en kon het in het verleden altijd in 1 oogopslag zien: Aha, dat forumonderdeel is nieuwe activiteit in geweest, daar ga ik even heen.
Nu moet ik echt 3 keer kijken wat er nu aan de hand is, is de status nu wel of niet veranderd.

En de bedoeling van een groot flets-gekleurd icoon tegenover een klein grijs icoon ontgaat me al helemaal. Mocht dit ergens uitgelegd staan, mijn excuses, ik heb het niet gevonden.

Het klinkt zwaar om het een klacht te noemen: de functionaliteit van het forum gaat er niet op achteruit. Maar voor mij persoonlijk gaat wel het gebruiksgemak er op achteruit.

Verder zoals al eerder door mij geuit: niets dan lof voor de mensen die dit geweldige forum draaiende houden, dit puntje doet echt niets af aan mijn waardering voor jullie.
 
Re: Toch niet zo blij met de nieuwe forum-icoontjes

doe ´s control + F5 om alles te verversen, zo te horen staat er bij jou nog iets in de cache
 
Re: Toch niet zo blij met de nieuwe forum-icoontjes

Da's dan bij mij appeltje+R denk ik ;)

Maar ook dan krijg ik nog de 3 smaken die ik al eerder beschreef, ik zal nog even helemaal de geschiedenis van de browser wissen.

I'll be back ;)
 
Re: Toch niet zo blij met de nieuwe forum-icoontjes

Moest er nog meer knopjes voor indrukken, maar het lijkt wel te hebben gewerkt. (Alt+CMD+E, of 1 muisklik ;) )

De kleine grijze (oude) icoontjes zijn verdwenen.

Maar, antf#cker als ik ben ;) , ik vind persoonlijk echt het contrast tussen gelezen-icoon en ongelezen-icoon aan de lage kant. Tsja, het zal de leeftijd wel zijn 8)
 
Re: Toch niet zo blij met de nieuwe forum-icoontjes

Het contrast kun je misschien nog bijregelen op je monitor ;)

Ben wel met je eens dat het verschil niet heel erg groot meer is, maar voor mij nog groot genoeg
 
Re: Toch niet zo blij met de nieuwe forum-icoontjes

Als ik uit het raam kijk, zie ik aan jouw kant van de stad een grote wolk hangen. Jij hebt gewoon geen last van die zon op je monitor. Dan vind ik het wel erg goedkoop om het contrast van mijn scherm de schuld te geven. :P
 
Terug
Bovenaan