Re: Toch niet zo blij met de nieuwe forum-icoontjes
Sorry, sorry, sorry, ik heb een klacht
Ik vind persoonlijk de verandering met de nieuwe topic-status-iconen (3 x woordwaarde bij Scrabble) niet voordelig uitwerken.
Nu zit ik met 3 verschillende iconen, een kleine grijze, en twee grote waarbij het kleurverschil niet overdreven groot is.
Ik ben gewend om op basis van de status het forum te lezen/bij te houden, en kon het in het verleden altijd in 1 oogopslag zien: Aha, dat forumonderdeel is nieuwe activiteit in geweest, daar ga ik even heen.
Nu moet ik echt 3 keer kijken wat er nu aan de hand is, is de status nu wel of niet veranderd.
En de bedoeling van een groot flets-gekleurd icoon tegenover een klein grijs icoon ontgaat me al helemaal. Mocht dit ergens uitgelegd staan, mijn excuses, ik heb het niet gevonden.
Het klinkt zwaar om het een klacht te noemen: de functionaliteit van het forum gaat er niet op achteruit. Maar voor mij persoonlijk gaat wel het gebruiksgemak er op achteruit.
Verder zoals al eerder door mij geuit: niets dan lof voor de mensen die dit geweldige forum draaiende houden, dit puntje doet echt niets af aan mijn waardering voor jullie.