Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het scrol probleem (tekst springt steeds terug naar boven zit er nog steeds in. Dit vind ik een van de meest irritante bug die er maar blijft inzitten.
Het scrol probleem (tekst springt steeds terug naar boven zit er nog steeds in. Dit vind ik een van de meest irritante bug die er maar blijft inzitten.
Gewoon de pijl naar beneden ingedrukt houden en het terugspringen houd op. Je moet het wel steeds bij een nieuwe raadpleging zo doen, maar even een toets ingedrukt houden moet kunnen, toch?
Fijn dat er ook dit keer weer zo weinig bekend wordt gemaakt bij deze update. Plotsklaps is ie er, en dan wordt het gissen naar de veranderingen.